God morgen!

Tante Sofie

Gift med forumet
God morgen alle sammen!!!

Våknet opp til snø idag, det har lagt seg ca 7 cm. Ble så deppa, har hatt vår nå i evigheter. Har også skiftet til sommerdekk, så bilen får stå til den blir borte.

Noen som er klare til å føde idag???

Er egentlig veldig klar jeg også, er drittlei. Men jeg har 3 laange uker igjen til termin.

Håper alle får en fin dag, og lykke til med evnt fødsler![:D][:D]

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

God morgen[;)]

Her i Oslo er det også en del snø, men det begynner heldigvis å smelte nå[:D] Fredrik dro akkurat opp til foreldrene sine for å bytte til sommerdekk nå[&:] Det er nok kanskje mer snø på Hedemarken, men bare han kommer seg ut på hovedveien så går det vel greit[:)] 
Du er lei ja[:'(] Jeg er DRITT lei selv nå, det er så tungt og i tillegg driver vi å pakker så her er det fullt av esker overalt...Skulle gjerne vært mer delaktig i det som skjer, men jeg orker rett og slett ikke...Magen er liksom i veien, i tillegg til BT som svinger hele tiden, skikkelig ubehagelig[&:] Har lånt et BT apparat av mamma,så jeg driver å måler innimellom...
Ha en fin dag du også[:)]

God morgen..

Første natten på leeeeenge jeg faktisk har sovet godt!! Var bare våken 2 ganger.. [:)] 

JaH..!! dritt lei her også.. i morgen er jeg 39 uker på vei, så nå vil jeg snart det skal sje noe, (helst i dag) men trøster meg med det at i løpe av 3 uker da må det vel nesten ha sjedd noe.. hehe [:)]

Håper alle får en fin dag.. og at det plopper ut massssse babyer i dag..

God morgen jenter [:D]

Her er det også snø, men tror det smelter i løpet av dagen. Orker ikke finne på stort så da er det kjekt å sitte på bv [:D] Begynner å bli skikkelig lei av å være gravid jeg også, vil at baby skal komme ut. Det er 2 uker og 5 dager til termin.. og kanskje 2 uker over... [:-][:-][:-]

Ha en fortsatt fin dag alle sammen [;)]

God morgen alle sammen! [:)] Her er det også snøøø [:'(] Var liksom litt ferdig med vinter jeg nå.... Men men...  I dag håper jeg at vi skal få skrudd sammen babysenga og bestemt hvor den skal stå! Har jo bare 4 dager igjen til termin nå...[:D]  I går var vi hos Mamma og spiste påskelam, og da vi kom hjem sto det en pose med babysengetøy og gardiner og sengekanter på trappa vår! Må si jeg lurer veldig på hvor den kom fra! [;)] Håper alle får en flott 2.Påskedag! 

God morgen allesammen!!!

I Bergen er det sol i dag og snøen er vekke!!! [:D]

Skal til mamma og de å spise lammelår i dag!!!

Kunne godt ha født i dag, men har jo endå en god stund igjen til termin!!! Begynner virkelig å bli tungt no og har vært litt små dårlig i 2 dager!!! [:'(]

Håper det blir noen fødseler i dag!!! [:D][:D][:D]

Ha en flott dag allesammen!!!! [:)]

Hei og hopp alle sammen!

Snøa i går, men i dag e snøen bortevekk igjen!!! [:D][:D][:D][:D][:D] Så gøy!!!

Og i morgen skal eg til kontroll, lurer på hva JM kommer til å si.. tror eg har spist for mye snop i det siste [8|][&:] 

Håpe alle får ein strålande dag!

Snart sommar folkens!! [:D]

Back
Topp