Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
da var jeg kommet på jobb. Alis ble igjen hjemme... forferdelig natt med mye aua over hele kroppen.[&o] Har holdt seg rundt knærne helt siden hun sto opp og nekter å gå og nekter å slippe knærne sine[&o][&o] Hva i all verden som skjer med ungen min??[:(]
gjør nok det ja.. grusomt å ha det sånn.. dårlig nett på jobb.. Til og med minibankene har problemer og alt av programvare ligger nede[:'(] Blir fin dag dette[&:]
Næmmen, stakkar liten da..... Sikkert lurt å sjekke det opp nå før det er stengt mange dager ja..... God bedring til snuppa di!!! Håper du får en grei dag på jobb da, vennen [:)]
takk alle sammen. Hun har ikke kommet seg noe særlig hjemme, sitter og titter rundt etter alt som kunne muligens vært maur[&o]. Klager fortsatt over vondt i bena og bhg sier at hun har nevnt vondter i kne før... legen vil ha oss inn for sjekk men han er ikke her så da blir det legevaktbesøk på 4 timer ++..
Ekleste jeg har vært borti med hun må jeg si... blir mer redd enn når hun fikk hånden ut av ledd... fordi dette er psykisk og jeg aner ikke hvordan jeg skal få hun til å slappe av og bli segselv igjen[&o]
Tror du må roe deg ned litt........[:)]. unger er sånn innimellom, og dette går nok over! Fokuser på koselige ting, og introdusere maur litt etter litt[;)]
Hvis hun ikke er tydelig blå eller hoven på knærne, så vil jeg tro at det også går over. Unger kan ha voksesmerter til tider - Emmeli er nå inne i en fase der det er vondt i knærne (spesielt ved leggetid)....
Tips til vondt i knærne: Gi medisin på skje...... her er biovit den beste "vondt i kne medisin"[8D]