God Morgen!

_cecilie_

Forelsket i forumet
God morgen!!!!

Her i Bergen er snøen begynt å legge seg! [:'(] Hadde håpet vi var ferdig med vinteren no!!! [:-]

I dag skal vi til Svigers på middag!!! Tror det var pinnekjøtt vi skulle få i dag! [:)]
Så skal vi på fest til svigerinnen min seinere i dag!!!
Kan ikke si eg gleder meg så mye, får bare de samme spørsmålene uansett kor eg går no for tiden!!! [8|]
Også er det jo ikke akkurat overflod av flotte klær i skapet lengre heller!!! [:D]
Men,men det er no bare til å gjøre det beste ut av det!!! [:D][:D][:D]

Håper alle får en flott dag og at vi høre fra tipp og skruen snart om at de har fått baby!!! [;)]

God morgen!
Skjønner deg godt, ikke lenger noe særlig å gå på fest eller i selskap. Man føler seg ikke som noen særlig "lekker" dame for å si det sånn... [;)]

Men får håpe dere får det hyggelig uansett da! [:D]

God dag jenter!

Her har jeg sovi lenge idag! Godt det når formen ikke er spesielt god om dagen...3 dager med konstant hodepine (i tillegg til alle andre onder) gjør enn sliten! Begynt på den 4. dagen med hodepine nå.... Var innom føden på fredagskveld for å bli sjekka for svangerskapsforgiftning, men det var det heldigvis ikke![:)] ...Så da satser jeg på at hodepina gir seg snart (anntageligvis kommer det i fra nakken??)...

Ha en fortsatt fin dag!

god morgen!

Her er det overskyet og 5 varmegrader, men heldigvis ikke snø.

Vi skal og på middag til svigermor idag.

God morgen...

Her er det 3 grader og regn.. Skal og til svigers å spise middag i dag.. Merker at jeg begynner å bli lei av alle spørsmål nå.. men men, ikke lenge igjen nå..

Back
Topp