God morgen :)

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva er planene for i dag?

Tenkte å begynne å pakke så smått, siden jeg snart flytter [:D] Eller så skal jeg muligens ut en liten tur med noen venner i kveld om ikke så blir d vel å ta seg en tur til typen [;)]

Ha en knall dag snupper [:D]

God morgen[:D]

Idag skal jeg levere Nora sent også skal jeg til en venninne på lunsj[:)] Etter det skal jeg til manuellterapeut med Neo, spent på om det har hjulpet på det som vi har gjort hjemme[;)]

Ellers blir det full rydding og vask her i dag, for i morgen kommer jo christine og familien på besøk i helgen[:)] Det blir skikkelig kos[:)][:)]

ønsker alle en fin dag[:D]

Good morgen!!

Endelig er lille gutt klar for barnehagen igjen!! [:D]Så nå koser vi oss med litt barnetv før barnehagen.
Når han er levert skal jeg rydde, rydde, vaske og pakke [:D][:D] SÅ må vi vel være klar for ie helg i oslo etter på [:D][:D][:D]

go morn! her er vi oppe litt sent i dag.. kom ikke opp på stua før klokka 8.(Ådne kom inn ti over sju tror jeg) Uvanlig her i huset!!

I dag vet jeg ikke om jeg skal stikke på ett småbarnstreff eller hva jeg skal gjøre?!

Er skikkelig demotivert når det gjelder treninga denne uka..... Har ikke trillet en tur og ikke vært på trening.

Skal litt til for knallresultat på vekta på mandag da[:-][&:][&:] Menmen... tirsdag kommer K hjem og jeg kan sette inn ett skikkelig høygir igjen.

åååh i dag blir det kanskje å gå en tur.. kles vask mm og litt rydding ellers ta det helt med ro.. trene zumba i kveld[:D]

God morgen!
Fremdeles litt feber på lille marihøna min så vi blir hjemme i dag og..
Mannen og Anna skal etter planen på badet sammen etter bhg og jeg må bake en kake i løpet av dagen..[;)]

Lillesnuppa sov fra 19.30 - 08.45 - uten å våkne....
Sovebaby kan jeg like, men håper hun er frisk igjen i morra. Masse planer i helga..[&:]

Vært rolig her i dag, bare Mikael og meg hjemme, så har kost masse, slappa av masse og gjort litt småtterier som jo må gjøres da. Yrja kommer hjem litt senere i dag, og møter iallfall en mamma som er litt mer oppegående enn i går[:D]
Alt i alt, en bra dag[:)]

Back
Topp