God morgen

sandra 22

Gift med forumet
God morgen alle sammen...

I dag er Mika hjemme med a mor igjen,diare for endte gang...å med en rompe som er så sår att han skriker seg ut i dusjen når vi spyler han ren[:(]
Å det er helt grusomt..han blør å har store åpne sår.
Mika har alltid vært sånn han,har prøvd alt av salver å kremer osv...Stakkar lille gutten min.

Ellers så er ikke min form den beste for tiden heller,har enormt vondt i ene øret også..blir vel så hele hode eksploderer til slutt[:D]haha

I dag blir det klesvask, å middagslaging..

God bedring til både deg og Mika sandra22! [:)] Den rumpa hans hørtes IKKE god ut [&o]

God morgen! [:)]

Ungene er levert i bhg, ute skinner sola og jeg skal kose meg hjemme i dag med håndarbeidet mitt! [:)] Vasker klær også da, den dunken blir jo aldri tom...
Kl 18 skal jeg på Functional Moves, og i kveld skal jeg rocke masse i håp om at bunaden jeg prøvde i går kanskje ikke blir så innmari trang rundt ribbeina, haha. Lost case... [;)]

Ha en fin dag dere! [:)]

God morgen !  [:)]

Har levert Linnea i barnehagen i dag. Stor trives der så hun har nesten ikke tid til å si hadet. Godt det[:)]
Ellers, har jeg fått alerede vasket og hengt opp to maskiner med klær. Fått ryddet litt[:)]

Skal snart på personal møte på jobb.. er så kjedelig å bruke fritiden på slikt, men men[:D] 
Ellers er det ikke de store planene , skal ned til megler i dag ,å avtale tidspunkt han kan komme å se på leiligheten min . Skal flytte sammen med kjæresten[:)] 

Håper alle sammen får en fin dag.

God bedring til Mikael[:)]
Lykke til med Bunads prøving Skrållan! [:D]

God morgen!

Sola skinner ute, og det er masse småfugl i det ene treet på hageflekken vår[:D]

Sitter å venter på at gubben skal bli ferdig på badet nå så vi får vaksinert ene pusen vår. Han skal nemlig omplasseres snart[&o]
Så skal vi innom el-kjøp å snakke med de om vaskemaskina vår som er død IGJEN! 3 gangen på snart 5 år og jeg vil ha ny! Den lager hull i klærne og jeg tar ikke sjansen på å bytte et kort så er problemet løst. Spesielt når reklamasjonen går ut om 1 mnd.

Jeg og Amalie skal til legen i formiddag, full av slim og stygg hoste. Kjennes ut som jeg har brannsår i halsen[&:]
Fikk beskjed om at det ikke var uvanlig at de små kunne få halsbetennelse eller lungebetennelse etter å ha fjernet mandlene så kan være greit å få sjekka den stygge hosten.

Ellers trur jeg at jeg må kjøpe meg et telt.. alle tunikaene mine som før gikk ned til godt under rumpa er nå blitt magetopper[8|] Håper den magen slutter å vokse snart[&:]

sandra 22: Har du prøvd Løveapotekets barnesalve? Den er kjempe god på slike rumper!

Skrållan: Lykke te me bunadsprøving![:)]

Zlimet: Oi, så spennende! Har ikke fått med meg at du har kjæreste en gang jeg[8D] Lykke til!

Zlimet: Spennende med kjæresteflytting!! [:D][:D]
Destiny: God bedring i heimen, til både mennesker og vaskemaskin! [:)]

Bunaden ble forresten prøvd i går, den glir på, men er litt trang akkurat rundt ribbeina... og det er ikke flesket sin feil altså, ribbeina mine er rett og slett blitt litt breiere etter svangerskapene. Har jo hørt det er vanlig, og det tar 7 år før dem er i sin opprinnelige posisjon. Men får sy ut bunaden en smule rundt der, venter til etter 17.mai da, også må den syes ut litt rundt melonene. De er litt større enn da jeg var konfirmant, gitt!

Back
Topp