God Morgen :)

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva er planene deres for i dag ?

Jobb og muligens en tur til kjæresten, liker og ha varmepute om kvelden ;))

Skal i dusjen nå, etterpå skal jeg på jobb[:)]

Ha en fin dag TIIIIIIIINE og dere andre[:)][:)]

ORIGINAL: *Maik1*

Skal i dusjen nå, etterpå skal jeg på jobb[:)]

Ha en fin dag TIIIIIIIINE og dere andre[:)][:)]

Ligeså :)

Hihi så koselig Tiiine[:D][:D]

Skal kjøre mannen på jobb nå snart - vi har lånt den andre bilen vår til en som nettopp har kommet i klubben. Så blir det skole på meg resten av dagen vil jeg tro[:)]

Skal snart begynne på noe, vet bare ikke hva. Vi holder oss ihvertfall hjemme. Snør veeeldig tett og mye her...[:'(][:'(][:'(]

Litt klesvask kanskje?? Badet trenger en runde også har jeg noen gamle klær i kjelleren som jeg må kaste...[8D] Masse å ta av!!!

Hei hei!

Har driver jeg med amme-avvenning, eller iallefall nedtrapping. Så idag har vi kranglet om flaska - men han godtok den til slutt, og sovent me den i munnen i fanget mitt. Jeg holdt på å gi etter når han såå tydelig ville amme som før, men skal på kurs om to uker, og om 4 uker er det jobb for fullt, så det er greit å ta det nå.

Har masse ting og tang og ta tak i i huset.... ALLTID noe...blir visst aldri ajour[8D] Men har mest lyst til å strikke nå som han sover.

Får se hva jeg finner på...

Må egentlig bake litt også før eggene blir for gamle, og har lyst på sjokolade --- så kanskje jeg må slå to fluer i en smekk [8D][;)]

Back
Topp