God morgen!

Lene1986

Forumet er livet
God morgen snupper!

Så var det mandag igjen da. Å her er det planleggingsdag i barnehagen så vi skal kose oss hjemme [:)]
Skal snart få på oss noe klar så koke kakao å gå en tur ut [:)] Blir deilig! [:D]
I kveld skal jeg på besøk til ei venninne. Gleder meg ihel. Lenge siden sist.
Ha en super mandag jenter! [:D]

her er det roedemetode hver mandagformiddag[:)]

ådne er hjemme fra barnehagen. hoste og feber. Hadde egentlig tenkt å bade med heine i dag men vi blir hjemme i ettermiddag så får K lufta seg han også.

Mornings :)

Har vært i møte med bhg i dag,er nettopp kommet på jobb. Skal hente Oliver etter jobb blir godt å se gullet igjen :) Ellers trene å vaske litt i leiligheten :)

Her skal det vaskes og ordnes for tysklandtur[:D]. Har akkurat lagt på Dell kundestøtte og er så irritert så det holder[:@] men de har da bare hjulpet meg å bytte lag[;)]

Håper alle får en kjempe fin dag[:)]

god morgen!

har gått ned i 70% stilling. herlig! fri hver mandag og annenhver fredag! skulle gjerne hatt mer fri jeg.. hehe... men da blir det jo ikke mye penger å shoppe for[;)]

skal på kafe nå, så skal jeg støvsuge og lage middag til storegullet mitt som blir 4 år i dag[:D]

God morgen!!
Vi sov over oss i dag, snuppa stod opp 09.07. Pleier å være i bhg før 9.30 så det var bare å hive seg ut døra gitt..
Skal ta en runde i huset, rydde og vaske skikkelig. Skal i Tupperware party hos ei venninne i kveld, håper lillesnuppa vil ha flaska her hjemme hos pappan...[8D] Ellers blir jeg vel tilkalt hjem igjen ganske fort...[8D]

Gratulerer med 4-års dagen, Tosmågull!![:D]

God dag[:D][:D]

idag sov jeg helt til halv 12[:-]
skulle egentlig til ikea i dag, men tar det i morra.
ellers ingen planer, nesten så jeg tenker på sex for å få litt kynnere i denne magen[&:] men frister lite[8D]
skal vel bare slappe av og kose oss i dag[:)]

God morgen!

Jeg har akkurat stått opp, la meg ikke før 5 i natt og stod opp med M halv 7.[&o] Så etter at hun var dratt i barnehagen gikk jeg rett og la meg igjen! Deeilig [:)]

Blir snart hentet av 2 venninner, vi skal bake boller, hente M i barnehagen og på babyshopping! [:D]

Back
Topp