God morgen

sandra 22

Gift med forumet
God morgen...
Nå er det snart helg,å da kan jeg spise snoooooop[:D]Å gleder meg max[:D]
Ellers er trollet hjemme i dag også,hoster som bare det stakkar..Men nå har han drukket varm solbærsaft så håper det letter litt på den hosten..

I dag skal vi bare kose oss her inne å se litt tv å kansje en film??vi får se[;)]
I dag kommer ikke mannen hjem før 21.00 ,så det er litt kjedelig..så helg skal bli godt[:)]

Ha en fin dag alle sammen..

God morgen! [:)]

Ida hoster så mye nå, og hun kaver seg opp, og hoster dermed mer pga det. Jeg blir snart aggressiv på den hosten altså, det må da gå an å ta det med ro?!
Jeg er ikke helt i slag i dag heller, får ta paracet etterpå, så går det vel greit. Ungene skal i bhg, de har kunstdag i dag, så det blir nok moro for dem! [:D] De går i kunstbhg, så de har noen egne kunstdager lagt inn histen og pisten.
Jeg stikker på PulsSpinn og Pump kl 9. Jadda, formen sier at det kan være lurt å være hjemme, men tenkte å prøve å trene av meg det jeg brygger på. Går det ikke, så får jeg bare tusle hjem igjen.
Droppa Interoptik i går, pga trassete Ida, men i dag er jeg alene, så da skal jeg se om brillene mine har kommet.
I ettermiddag kommer søs og lille nevø på besøk, de skal hente litt diverse til de reiser til Los Angeles neste uke, for å besøke bf... DET kan bli interessant!! Altså, USA-turen, ikke ettermiddagsbesøket, hehe.

I kveld kommer gubben hjem, og da skal han få bytte batteri i utedelen på termometeret, jeg lurer på hvor mange grader det er i dag jeg..

Ha en fin dag! [:)]

sandra22: Fortsatt god bedring til Mikael!

God morgen...Dog, her i huset er den ikke helt god [8|] Magnus kom inn til oss i natt, og kjente jo med en gang den varme kroppen krøp under dyna at han måtte være hjemme i dag. Kl. 06 bestemte begge gutta seg for at det var på tide å stå opp, temperaturen ble målt og Magnus hadde 39,6 og Håvard 39,4. 4 dagen Håvard er hjemme med feber, og Magnus sin første...Så er vel ikke kvitt dette før uti neste uke [&o][:o] Men da MÅ Perlefar være hjemme, jeg har vært hjemme hele denne uka.

Så planen i dag er vel å gjøre minst mulig, se film, lese bok kanskje spille et spill om gutta orker. Håper jeg får gjort litt i huset og, lei av å sitte i sofaen med en feberklatt i fanget...

ORIGINAL: Skrållan

Ida hoster så mye nå, og hun kaver seg opp, og hoster dermed mer pga det. Jeg blir snart aggressiv på den hosten altså, det må da gå an å ta det med ro?!
Jeg er ikke helt i slag i dag heller, får ta paracet etterpå, så går det vel greit. Ungene skal i bhg, de har kunstdag i dag, så det blir nok moro for dem! [:D] De går i kunstbhg, så de har noen egne kunstdager lagt inn histen og pisten.
Jeg stikker på PulsSpinn og Pump kl 9. Jadda, formen sier at det kan være lurt å være hjemme, men tenkte å prøve å trene av meg det jeg brygger på. Går det ikke, så får jeg bare tusle hjem igjen.
Droppa Interoptik i går, pga trassete Ida, men i dag er jeg alene, så da skal jeg se om brillene mine har kommet.
I ettermiddag kommer søs og lille nevø på besøk, de skal hente litt diverse til de reiser til Los Angeles neste uke, for å besøke bf... DET kan bli interessant!! Altså, USA-turen, ikke ettermiddagsbesøket, hehe.

I kveld kommer gubben hjem, og da skal han få bytte batteri i utedelen på termometeret, jeg lurer på hvor mange grader det er i dag jeg..

takk skrållan...Å stakkars ida,jeg vet akkurat hva du går igjennom...man kan bli tullete når man ikke vet hva man skal gjøre med det der...men jeg anbefaler flytende zyrtec som jeg sa i går[:)]

Sandra 22, Skrållan og *Perlemor*: God bedring til syke og hostete unger. Håper de alle blir snart bedre!

Jeg sitter, i dag som resten av uken, og venter på postmannen[8D]
Håper det kommer brev fra sykehuset i dag, kjenner denne ventinga og uvissheten tar på....

I dag har både jeg og mannen fri, så nå er vi godt i gang med å få litt ordfen i huset her.
Skal også på en skikkelig handlerunde og ta litt sol. Er like blek som snøen[8D][:D]

Ha en fin dag alle sammen!

Ferdigtrent, og der var det trangt om plassen i dag! Full sal, og det ble henta inn 2 nye sykler, vi satt som sild i tønne. Ble svett i det minste da! [;)]
Digger at det er 10-kr-tilbud på Mega nå, fant bla kjøttpudding i kjekk størrelse for oss periodealenemødre (og andre alenemødre, vil jeg mene), til 10 kr. Genialt, vettu! [:D]

God bedring til alle syke! [:D]

sandra22: Det er vel resept på den? Får nevne den når hun skal på kontroll på onsdag... [:)]
Katey: Håper dere får brevet snart!

Da er Ida henta i bhg, de ringte og sa hun hadde 39 i feber. Hun fryser, sier hun, ellers virker hun å være i grei form. Litt kjedelig å ha henne hjemme, siden dette skulle være mors slappe-av-dag... men men.

Da er Ida henta i bhg, de ringte og sa hun hadde 39 i feber. Hun fryser, sier hun, ellers virker hun å være i grei form. Litt kjedelig å ha henne hjemme, siden dette skulle være mors slappe-av-dag... men men.

ja er nok resept på den,ja spør på onsdag du[:)]god bedring til ida-mor...

ORIGINAL: sandra 22

ja er nok resept på den,ja spør på onsdag du[:)]god bedring til ida-mor...

Takk for det [:)]

ORIGINAL: snuppis!

Jeg er veldig spent på om samboeren din har tenkt å vaske gulvet i helgen eller om han utsetter det [;)] Ja, jeg følger med [:D]

Haha! [:D] Jeg tror ikke han tør å utsette det noe mer! [8D][:D][:D]

Back
Topp