god morgen

lille assa 75

Forumet er livet
sitter her med kaffen og håper på å våkne snart...må si jeg begynte å ta MME i koppen først, oppdaget det da jeg skal ta i 2 skjeen...(foresten det er lov og le av det, det er litt komisk [:D]...jeg ler av det og...bare ikke le av at jeg er trøtt så er jeg fornøyd)

Skal levere papirer på bup i dag, håper det går bra...funnet ut at jeg skal ikke diskutere dette med de, bare levere papirene og be til høyere makter at de reåpner saken hans.

God morgen [:)] Nå er storebror i barnehagen og jeg og William koser oss i sofaen. Skulle egentlig på trening kl 10 men William er ikke helt i form så vi blir nok hjemme idag [:)][:)]

GO morn fra oss også

Vi har akkurat levert storebror i barnehagen og skal noen ærend. Mor trenger nye treningssko og det er salg på g sport!

Jeg hadde forresten fått inn penger fra nav 21 og har ikke sett etter før i dag.. jaja. Det sparte jeg sikkert noen kroner på.

hahaha! mme i kaffen?[:D] kan ikke skylde på ammetåka heller da? [8D] men jeg må ærlig innrømme at "flasketåka" til tider er værre enn "ammetåka" var[8D]    mini skulle stå opp halv 8 idag(!!!) pleier å stå opp mellom 9 og 11, men jo lysere det blir jo tidligere skal hu opp[8D] men fikk drøyd det til halv ni, så fikk sove litt mens hu lå i senga å skravla og leka [:D] 

jeg prøvde forresten å lage grøt av melkepulver i går.. gikk ikke så bra.. 

ORIGINAL: TauZa

jeg prøvde forresten å lage grøt av melkepulver i går.. gikk ikke så bra.. 

blei den tjukk eller? [8D] hehehehe......

ORIGINAL: Astribeate

hahaha! mme i kaffen?[:D] kan ikke skylde på ammetåka heller da? [8D] men jeg må ærlig innrømme at "flasketåka" til tider er værre enn "ammetåka" var[8D]    mini skulle stå opp halv 8 idag(!!!) pleier å stå opp mellom 9 og 11, men jo lysere det blir jo tidligere skal hu opp[8D] men fikk drøyd det til halv ni, så fikk sove litt mens hu lå i senga å skravla og leka [:D] 

haha, enig! Og pappaer kan også lide av det[8D][8D]

Her har mini nettopp spist grøt. Dyppet hver skje i fruktmos og det var virkelig populært, smatta og kosa seg! [:D] Nå sitter hun og koser seg i vippestolen, mens mor ser på daytime tv[;)]

god formiddag!den morgenkaffen hørtes ikke god ut!!
jeg og jentene skal straks gå i svømmehallen!sitter og psyker meg opp!hehe.

Back
Topp