God morgen

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
God morgen alle sammen[:)][:)]

Har alle sovet godt?
Sovnet ikkje før 01 i natt,men var ganske så våken da ungene kom inn i senga mi 7.30[:)]

Planer for dagen?
Nå spiser ungene frokost,og skal leverest i bhg. Etter på skal eg i banken og få dem til å kopiere vitnemålet mitt,også på polti stasjonen for å få en atest der. Har fått jobb i open bhg frem til sommeren(skal legges ned da),da min forrige jobb måtte stenge for ein periode for å pusse opp kjøkkenet,også fikk vi vite i forrige uke at di hadde mest sannsynlig fått nye drivere og da måtte vi søke på ny,men di viste ikkje når dem skulle opne igjen.
Så skal eg gå rundt og sjikke litt i butikkene,sara trenger noen nye pysjamaser og mer klemmer til håret.
Gubben jobber til 14 i dag så vi skal begge hente ungene i bhg.
Til middag tenkte eg om vi skulle ha bollefrikasse.

Ha en fin dag alle sammen[:)][:)][:)]

snuppa er sjuk, så jeg er hjemme. Så da blir vel dagens aktiviteter å bygge togbane, leke med lego, spille lotto-spill, pusle puslespill, tegne, skifte bleier på dukkene ... ja, alle aktiviteter som hun vil som inkluderer meg. For, til dags dato har hun enda ikke kunnet leke med noe alene her hjemme. Og tru meg, vi har prøvd!! Stress at hun alltid må ha en av oss med på leken.

Ikke ser hun på TV heller, forresten. Null interesse for titteboksen, gitt, så jeg kan bare glemme å få gjort noe i dag! [:D]

KANSKJE jeg skal ta med gubben og kjøpe nytt tv i ettermiddag? Når han kommer hjem fra jobb. Trur det er en god plan!! [:)]

God morgen [:)]

Har alle sovet godt?
Har sovet helt greit egentlig [:)] Sondre våknet rundt midnatt og var våken en stund (et par timer), men sovnet til slutt. Måtte vekke ham 7.30. Han er nå søt om morgenen når han må vekkes. Tar 5-10 minutter å riste liv i ham, men når han først våkner så sperrer han opp øynene, smiler fra øre til øre og hopper ut av senga før jeg rekker å blunke. [:D]

Planer for dagen?
Skulle egentlig gjort litt forskjellig i dag, men siden jeg verken har bensin på bilen eller penger så må jeg bare bli inne. Heldigvis så skal søstra mi hente S i barnehagen i dag *sukk*
Så da blir det vel å vaske litt hus, se litt på tv, kanskje ta seg en liten blund, strikke litt, dusje.. Ja, bare kose seg egentlig. [;)]

Har forøvrig vært røykfri i 7 dager i dag [:D][:D]

Back
Topp