God morgen!

chrichri

Forumet er livet
Mårn mårn!
Deilige morgen[:)] Her sovna Trygve i storsenga si helt alene. Jaga pappan ut av rommet også, ville være alene på rommet, så vips sov han[:)] Han er stolt over storsenga si[;)]

Han sov til 9 i mårest[;)] deilig... vi har akkurat spist vår havregrynsgrøt til frokost, og han ligger i under ullpleddet og ser brannmann Sam[;)]

Jeg vurderer å ta fram strikkinga mi, bi ferdig m den andre armen, gleder meg til å begynne m mønstre[;)]

Ellers har vi lite planer i dag, men har lyst til å finne på noe. Så enten blir d en liten tur eller en tur i bassenget. Må bare finne ut når d er ski på tv, så spennende i dag. Både på kvinne og herre siden[;)]

Morn!

Sitter her TRØTT!! Tungt å være nattens dronning[8D]

Emmeli er på tur til mormor, Ine skal i bassenget sammen med ei venninne[;)] Slemme mamman som ville ha ungefri i dag[8D]

Nå skal jeg straks spise potetgull til dessert-frokost (selve frokosten var fløtegratinerte poteter[&:]) og drikke pepsi-max[&:][8D]

hohohoh Vand!

Misunner deg IKKE den gode følelsen du har nå, etter å ha vært nattens dronning...[;)]

kos deg, slapp av og sov litt uten ungene[;)]

Mornings. Møkkadag![:'(] skal bli deilig når den er over[:'(][:'(][:'(]

Vand: hahah - fyllesyk? litt?

Chrichri: hva strikker du igjen?

ORIGINAL: Tjukkaaa

Mornings. Møkkadag![:'(] skal bli deilig når den er over[:'(][:'(][:'(]

Vand: hahah - fyllesyk? litt?

Chrichri: hva strikker du igjen?

strikker en genser til Trygve[;)] atlså første gang jeg strikker en genser, så er veldig spent[;)]

Chrichri - det er moro med strikking når man blir hekta altså!![:)][:)]

Vand: God bedring[;)][;)]

Tjukkaaa: Uffda, hva har skjedd? (har ikke lest alle trådene ennå om det står der.) OG fikk du hentet VED?? [:)][;)]

Nå sover alle de andre 3. Tøtta hadde en skitur på morrasia igjen, og skitur er gull for deilige formiddagslurer [:)]

Burde sove litt selv, men er jo litt deilig med "huset for seg selv". Men lukker kanskje øya snart. Eller strikker litt-- holder på med en vest til tøtta!!

[:)]

På pluss sida i temperatur idag! Har lyst til å ut å lage snømann eller noe, men snøen er skikkelig våt. Regndressen til tøtta er i barnehagen...hm...hva skal jeg ta på henne da??

Hahah - ja fikk hentet ved[8D]. Og improvisert meg frem til deilig lørdagskosmat, satt meg ned med den for å lage en skrytetråd over at visst kunne man kose seg uten lørdagsgodt - da våknet snuppa og til slutt gikk jeg til sengs uten å ha spist maten min eller ryddet kjøkkene t etter meg...

Natten var litt vanskelig - aner ikke hva feilet hun. Morgen halv sex!!! SKitkalt i huset og jeg som aldri er morgengrette var skikkelig sur. SNuppa har ikke èn eneste gang i dag truffet potten - tisser på seg hele tiden[8|] hun er sutrete og jeg er trøtt og giddeløs og orker hun ikke. Så har jeg første mensedag i dag i tillegg....

så samtidig som det egentlig er ALT som er galt - så er det egentling ingenting også[8D] bare èn av de dagene[:'(]. Gleder meg til leggetid!!

Jeg er ikke dårlig, bare TRØTT!!!! Og så får jeg ikke til å sove[:'(]

God morgen!!

Jeg våknet halv 12 til en stue overfylt med tomflasker, klissete gulv og potetgull over alt.. Buuh [:'(]

Fikk støvsugd, vasket med grønnsåpe og ryddet, og nå ser det stålende ut her [:D]

Resten av dagen skal jeg ligge som et slakt på sofaen. Skal få bf til å kjøpe med seg noe fast food til meg når han kommer med M. Har ingenting som frister i hus idag, knekkebrød med makrell liksom [:'(][8D] æsj..
Har ikke pepsi max med kullsyre engang [&o][&o]

Ha en fin dag jenter[:)]

Back
Topp