Zera Forumet er livet 7 Jan 2011 #3 ja,hu kan gå under å være en morgon sol [:)] Kan ikke være morgon greten når man ser et slikt ansikt ned i senga på morgonen.. hehe[:D]
ja,hu kan gå under å være en morgon sol [:)] Kan ikke være morgon greten når man ser et slikt ansikt ned i senga på morgonen.. hehe[:D]
N NkariOgSnuppa Forumet er livet 7 Jan 2011 #6 Aaaawwwwww Kan ikke jeg låne henne, bare bitteliiiitt??????[;)][:D] Koseoverdose på barn ja[:D] Så hærlig ei frøken[:D]
Aaaawwwwww Kan ikke jeg låne henne, bare bitteliiiitt??????[;)][:D] Koseoverdose på barn ja[:D] Så hærlig ei frøken[:D]
Zera Forumet er livet 7 Jan 2011 #7 ORIGINAL: NkariOgSnuppa Aaaawwwwww Kan ikke jeg låne henne, bare bitteliiiitt??????[;)][:D] Koseoverdose på barn ja[:D] Så hærlig ei frøken[:D] *hihi* ja,hu er super herlig.. Blid og go dagen lang[:)]
ORIGINAL: NkariOgSnuppa Aaaawwwwww Kan ikke jeg låne henne, bare bitteliiiitt??????[;)][:D] Koseoverdose på barn ja[:D] Så hærlig ei frøken[:D] *hihi* ja,hu er super herlig.. Blid og go dagen lang[:)]