God morgen!!

MalinDalin

Forumet er livet
Her er kl snart 9, frokost spist, klærne på og lillemann sitter å ser på "Ellen show"(hans yndlingserie utenom rachel ray show)
ute er det øsepøse regnvær med en dert øredøvende torden, så vi blir nok inne i dag om vi ikke kjører til lekeland i antalya.
Ellers blir det nok en koselig lekedag med leking, kanskje litt maling/tegning og slike ting.

Deres planer for dagen da?? I dag er det også bare 5 dager til Norges ferie! Vi glær oss selv om det skal bli spennende å sitte på et fly i 4 timer med lille mr. Markirumpa!

Ha en fortreffelig dag alle sammen!!

Ha en nydelig dag MalinDalin[:D]Selv om det er drittvær..
her er det kommet nydelig ny snø,og vi skal snart ut å gå i den knitrende herligheten,før min skatt skal på overnatting i helga og jeg skal ha kjærestekos i morgen..[:D]
Ser fram til en herlig herlig helg[:D]

God morgen..[:D]

Jeg har nettopp levert jenta vår i barnehagen...må straks ut å måke litt..masse snø ute[:)] Etter det skal jeg vaske litt klær + handle og bare slappe av idag [:D]

Ha en fin dag[:D]

God morgen ja [:D][:D]

Jeg har akkurat kommet fra jobb og levert i barnehage og skolen. Skal sove snart.. men er ikke helt trøtt enda [&:]

Har en marathonhelg med jobbing, så jeg skal på jobb igjen i kveld, og rett på ny nattevakt [:D] Ofrer meg litt for
julebordmenneskene.. haha.  Kos dere alle sammen, er ikke ofte jeg jobber på en fredag assa.. blir rart [8D]

Go måren :) her må eg skrapa bilen, så er det ut på shopping. Seinare skal vi bake julekaker :)
Ha en fin dag videre [:D]

God morgen :) Her fikk jeg sendt gubben og vesla ut døra før 7 i dag ( gubben skal levere og rekke jobb 07.15 ). Har fått henta ved, fyrt i ovnen, starta en maskine med klær, kokt kaffi og drukket skremmendes mengde med kaffi, tråla alle nettsider jeg bruker, gitt litt kjærlighet til katta og nå sitter jeg å lurer på hvor jeg rotavekk gårsdagens arbeidslyst slik jeg får begynt med dagens plan: vaske og julepynte hovedetasjen på huset... Kjelleren får jeg ta til uka :)

Sitter også å vurderer om jeg skal sende gubben på fest i kveld evt i morgen... hadde vært godt med en alene kveld ( etter vesla har lagt seg ) hvor jeg bare kan sløve..... Og neste helg har vi avlastningshelg, så da må han være hjemme og hjelpe til i tilfelle raseriutbrudd og behov for litt større muskler enn mine :P

God morgen ja! Ha en super dag i Alanya, snuppa! Jeg er hjemme med Sebastian idag også som er i dårlig form om dagen... nå sover han, men når han våkner blir det nok bare masse kos hele dagen! [;)] Hils Nadde fra Seb [:D]

God morgen.

Her er elsdte nett hentet av svigers for å bli levert i bhg.
Jeg er hjemme med yngste som har vært syk siden onsdag.Men virker heldigvis som
hun er bedre ingen feber.Vi skal kose oss hjemme.Så skal vi hente storesøster i bhg
senere.Mannen kommer hjem i dag han har vært vekke siden mandag skal bli godt
å få han hjem ja[:)]

Back
Topp