God morgen!

Rappo

Forumet er livet
Her er vi oppe tidlig, snuppa er i fin form men veldig tett så får ikke til å sove så lenge. Nå er det dusjen, jobb og hjem og slappe av. Er ikke helt frisk jeg heller men skal holde ut siste dag før helg. I morgen er Leah 3 år[:)] Håper hun blir frisk snart. Ha en fin dag jenter[:D]

God morgen! Her var vi våkne et par timer midt i natten, men utenom det er det brillefint her.
I dag blir det shredding, en liten lur og litt "hovedrydding" til bursdagen på Søndag. [;)]

I kveld blir det en real handletur for å få med alt som skal med til bursdagen til Sofie, ellers så har jeg de siste to kveldene malt, så i kveld tror jeg at det blir sofaen med Hellstrøm som sikkert skal rydde en plass i kveld også [:D]

Litt trøtt idag men fått sovet mer enn de siste nettene

idag skal vi på babysang også hente eldstemann
også skal jeg på mamma mia og ut og spise sammen med en vennine
(barselgave fra mannen.)

God morgen!
Her er det hjemmedag i dag[:D] skal pakke inn og sende en pakke til vesla sin venninne og vaske et tonn med klær..må rydde litt og ikke minst shredde. Jeg går ikke ned i vekt![:@]
Men akkuratt nå sover lillegutt og jeg koser meg med kaffe..disse stundene kommer jeg til å savne når permisjonen er over[:)] det er helt musestille her[:D]

God morgen!![:)] her er Lucas også tett, masse oppvåkninger stakkar.

God bedring til deg![:)]

Hallais jenter!!

Her har jeg barnearbeidere i hus idag, to fjortisser på operasjon dagsverk [8D] så dette er spennende, og ikke minst godt å få litt hjelp i husvasken [;)]
Ellers slapper vi av og nyyyter det fine inneværet som det er ute [:D]

ORIGINAL: kolibri

God morgen!
Her er det hjemmedag i dag[:D] skal pakke inn og sende en pakke til vesla sin venninne og vaske et tonn med klær..må rydde litt og ikke minst shredde. Jeg går ikke ned i vekt![:@]
Men akkuratt nå sover lillegutt og jeg koser meg med kaffe..disse stundene kommer jeg til å savne når permisjonen er over[:)] det er helt musestille her[:D]

Om du så ikke går ned i vekt så jobber kroppen din og du får stramme og fine muskler! You go girl

Back
Topp