Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
i dag hadde jeg fri dag, men så er mini forts syk.. så det blir en rolig dag.
en tur til legen og få gjort om sopp reseptene til blå resepter, og få litt øye dråper.. baller på seg det her gitt[&:]
ellers ingen planer i dag!
God morgen!
Jeg skulle egentlig til en veninne i dag, men Vetle har blitt pottetett og skikkelig stygg hoste. Så han sov med meg i natt.
Sofie startet dagen kl 0415 og nektet plent å sove igjen så Posen har hatt en stri morgen og kom seg på jobb først for litt siden [;)]
Lillemann har ikke feber så vi tar en liten sving på Jessheim senteret etterpå og kjøper gave til tanten hans sin bursdag på Søndag. Ellers skal jeg bare shredde [8D]
God morgen[:)]
jeg har tent lys og har kaffekoppen klar til en venninne som straks ringer på. Kos med litt skravling på morgenen!
Natten har vært bedriten bokstavelig talt, nettene blir helt tullete når lillebror er på sin 7'ende døgn med diare og må skiftes på flere ganger om natten..han er jo ikke vant med det og tror det er morgen hver gang jeg tar av bleien, kl 3 i natt sang han for full hals en times tid[8|]
Ellers skal jeg med lillegutt på Riksen, men dropper det da han er sjukling og rydder huset i stedet. I ettermiddag blir huset vasket og i kveld skal jeg rydde klær.
En lite spennende dag[;)]
Dagen startet men en fryktelig lei seg Esther (som i går hadde kranglet seg til å sove uten bleie)
at hun hadde tisset seg ut.
så da var hennes da egentlig ødlagt stakkars..
skal vel egentlig har kjøretime idag men føler at den henger i en tynn tråd for
det er kaos på mannen min sin jobb og uklart om han rekker hjem stakkars...
Ellers rydd og vaske og gjøre klar for bilde taging på torsdag