God morgen!

Lene1986

Forumet er livet
God morgen snupper!!

Hvordan går det med dere???

Her sitter mini og spiser frokost og ser på Handy Manny. Skal snart kjøre i barnehagen.
Jeg har fri i dag så her kommer det en mann og skal måle vinduer og div til gardinene mine [:D]
Resten av dagen skal brukes på sofaen forran tv [:D] Kansje jeg skal se en film.

Ha en super duper mandag alle sammen!

mårn!

sitter å venter på at T skal våkne jeg[&:] lurer på om han ikke er helt i form... så da blir det å droppe bhg, men har jo seff tusen ting jeg skulle ha gjort (lurer på om vi skal ta oss en kjøretur å få gjort noe)...

så skulle jeg ha vært å shoppa til kjkkenet vårt... me får se me får se!

Her står det Ikea-tur på to do lista, samt masse anna jeg må gjøre når vi først har bil! (mamma har vært her i helga, men reiser i kveld) [:D] James er i barnehagen med Emma nå, Isabelle sover så jeg har fått stelt meg, dusja og ser sånn nogen lunde i live ut [8D][:D]

HA EN FLOTT DAG JENTER!![:D][:D]

God morgen!

I dag skal jeg ut noen ærend,så en kaffe med venninne før jobb i kveld..

[;)]

ha en fin mandag...

Idag var første "arb.dagen" i mannens høstFERIE, så da sendte jeg han opp med storesøster når ho våkna kl 7 [8D][8D] (lillebror styrte så i natt, så det var derfor altså...)[;)]

Jeg stod opp kl 8, og kjørte ho i barnehagen UTEN lillebror. Var litt koselig å vie all oppmerksomheten til henne, mens lillebror koste seg med pappa hjemme.

Idag blir det rydding, vasking av klær, litt pakking til høstferie uti uka, og kanskje handletur, siden mannen har bursdag til helga. Og litt lesing da!

Ha en fin mandag og uke!![:)][:)]

her har jeg vært effektiv i morges[:)]

sto opp 8, så kom Ådne tuslende rett etterpå. spiste frokost, trilla i barnehagen, puppings igjen.

La Heine ut, så har jeg plukka plommer og kokt syltetøy[:)] aldri prøvd før så laga av en kilo. tør ikke smake på det selv omtrent da for er redd Heine skal få veldig vondt i magen. Så jeg fryser det. Har rydda kjøkkenet og smurt meg lunsj og akkurat satt meg ned med te koppen. Håper Heine sover litt til så jeg får stellt meg å skreve handleliste.

God morgen!!

Snuppa vår måtte vekkes kl. 09.15 i dag. Da hadde vi bråka rundt henne i 15min. Jeg hadde kontroll kl. 09.30 så måtte bare springe mens mannen tok seg av morgenstell og levering i bhg. Hun var i bhg. kl. 10.30...[8D] Hehe..
Natta har vært rotete, Anna styrte litt i 12-tiden. Jeg fikk ikke sove av forskjellige aua...
Så tenker det blir en blund på sofaen snart, setter kanskje på en film.[;)] Kose meg litt og lade opp...[:)]

Back
Topp