GOD MORGEN

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
oooh min tur å ønske god morgen [:D]

først vil jeg fortelle hva min samboer fortalte etter han kom hjem i natt..
han har vært og spilt poker med noen kompiser, så etter en stund hadde det komt inn et par(gutt og jente) og hun var gravid, veldig gravid sa sambo.. og hun drakk alkohol!!!!! [:@] rundt 8-10 øl drakk hun...
jeg spurte om han var sikker på at hun var gravid.. og han var sikker, hun var en tynn jente med god gravid mage..
jeg spurte om ikke de andre sa npoe til hun.. men det hade de ikke [:@]
kjente det kokte inni meg.. etter sånn han fortalte det så hørtes det ut som det ikke var første gang.. hun hadde sluttet og røyke for noen uker siden da...[8|]
blir sååååååå lei meg for babyens!! [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] håper ikke h*n må lide for morens idiotiske valg...[:(]

Uansett, idag skal vi handle inn ny tv-benk og noen andre små tint.. så turen bærer seg til Ikea [:)] Håper bare ryggen min tåler en dag med mye gååing[&o]

her har høstværet slått inn, det BLÅSER og regner litt og snuppen hoster som bare det...

hva skal dere idag da?

Mårnings[:D][:D]
Idag skulle gubben stå opp me ungene,men som vanli ble det meg.. han bare ligger der og drar seg til eg MÅ opp[&:][:)] fordi han er ikkje i form,noe han ikkje har vert hele uken påstår han,men skru på biler som kompisene gjør det e han frisk til[:@][:@] I dag skal vi i selskap til min mor,vertfall eg og ungene,ein kom pis kom med ein bil i går som skulle fikses på,så han har vell ikkje tid til oss.
I kveld skal eg lage ei Hello Kitty kake til tantungen min som vi skal i 3 års selskap til i morgen...[:D][:D]
Ha ein god dag videre jenter[:)][:D][;)]

God Morgen Vakre Desember Folk! [:)]

Vi har sovet godt, men dagen startet veldig tidlig syns jeg! (06:15) så jeg er litt små trøtt og jeg syns det er fryktelig kaldt
om dagen [:-] *Fryser og fryser* Snart skal snuppa legge seg til en liten hvil og etter det skal vi ut å gå en tur, tenkte jeg [;)]

Mens snuppa sover så skal jeg ta meg en VARM dusj! Også skal jeg rydde litt i kleskommoden hennes! *Det trengs* [8D] hehe

Ha en super fin helg! Å kos dere masse [:D]

Morn, morn.
Her sov vi til godt over kl 0800.
Lillegull måtte i badekaret med en gang da hun hadde basja igjennom bleia[:'(]
Etter det spiste vi frokost og kosa oss. Nå er barna oppe på lekestua og ser litt tegnefilm å leker, mens jeg egentlig skal legge sammen ett tonn med klær, men sitter nå her foran pcn enda[8|]
Jeg skal på jobb kl 15, er hjemme igjen ved 23 tiden, så jobb i morgen fra 11 til 1830.
Litt uvant enda, men kjenner det er litt deilig også. Jeg skal jobbe så mye som mulig nå som gubben er hjem fra sjøen, når han drar blir det mindre jobbing siden det er skiftarbeid så.
Høstvær med vind er det i dag, men ikke så veldig kaldt heldigvis[:)]

God dag ;)

Vi har koset oss med deilig frokost, for litt siden. Nå er sambo og svigerfar på vei til Elkjøp med tv'n vår. Den må fikses. Så jeg håper de kommer hjem med en låne tv igjen ;)

Senere i dag skal vi i bursdag. Det blir koselig. Da får helene lekt litt med kusine sin.

I kveld blir det hjemmelagd pizza og skal vi danse;)

Ha en fin dag.

Knottet; så rart med hun gravide. Det var vel ikke lett øl hun drakk da?

jeg spurte om det, men det var vist vanlig øl.. og jeg spurte mange ganger er du SIKKER på at hun var gravid.. for jeg kunne ikke tro det.. hun virket så "normal" og sa sambo.. (utenom øl'en altså) men tenk å sette seg inn i et rom fullt av mennesker, gravid, og drikke....
håper hun ikke var gravid.. men at hun bare hadde litt mye mage..

Go måren[:)]

Idag har jeg fått sovet lenge..... sambo vekket meg kl. halve 12.... det var jammen godt!!
trengte det virkelig....[:D][:D][:D]
nå sover sambo og gulle... og når de våkner skal vi te åsane å shoppe litt ullklær te snuppa og litt annet dill[;)]
ikveld blir det vel noe god mat og en film[:D]

GOD HELG ALLE SAMMEN!![:D]

ORIGINAL: **GulleDulle**

Idag har jeg fått sovet lenge..... sambo vekket meg kl. halve 12.... det var jammen godt!!
nå sover sambo og gulle... og når de våkner skal vi te åsane å shoppe litt ullklær te snuppa og litt annet dill[;)]

vi skal og til åsane, men vi skal på ikea [;)]
deilig å sove lenge, jeg gikk inn til sambo kl 10 og spurte om vi kunne bytte [:)] så jeg har nettopp stått opp igjen [;)]

Heldig dere som kan sove litt lenge en dag innimellom! Kan virkelig ikke huske sist jeg sov til klokken var halv tolv, det må
ha vært rundt 2 år siden [:-] haha

Jeg har fått ryddet i skuffene til snuppa, så nå er all sommertøyet vekk og skuffene er fylt opp med ulltøy [:D]

ORIGINAL: Knottet2

ORIGINAL: **GulleDulle**

vi skal og til åsane, men vi skal på ikea [;)]
deilig å sove lenge, jeg gikk inn til sambo kl 10 og spurte om vi kunne bytte [:)] så jeg har nettopp stått opp igjen [;)]

vi skal kanskje på ikea vi og.... må se om jeg klarer overtale sambo.. han haaaater ikea![8D][8D][8D]
ellers skal vi på spar kjøp tenkte vi...... bare de kan våkne etterhvert så vi kan komme oss avgårde.. *rastløs*

Tom&Trine sitt ull er kjempe fint på sparkjøp, men det vet du helt sikkert **GulleDulle** [:D]

ORIGINAL: dripdrop

Tom&Trine sitt ull er kjempe fint på sparkjøp, men det vet du helt sikkert **GulleDulle** [:D]

jepp..var det jeg tenkte å kjøpe[:D] takk for tips anyway[;)]
*suss fra meg*[:D]

Back
Topp