Tjukkaaa
Forumet er livet
Da er halvsyk jente levert i bhg og mor bruker siste mulighet til å ordne til besøk. Snart lander søsteren min med sin 6 måneder gamle jente[:D][:D][:D] Jeg syns det er så kjekt å gjøre klart til dem (selvom jeg ikke har tid). Jeg har redet reisesengen med babydynen til Alis og saueskinnet, hengt uro ovenfor (hendte sånn at det hang en krok ovenfor[:D])
Jeg har hentet babygymmen og yogamatten og ammeputen og laget bleieskiftplass til hun. Alt på deres etasje sånn at det skal bli mest mulig lettvint med lille Karen.
Akkurat nå styrer jeg med å få ordnet noen skolesaker som må være i orden før helgen og jeg angrer fryktelig på å ha sendt Alis i bhg... men det er ikke noe å gjøre med det. De får bare ringe de altså...
Ha en fortreffelig dag og helg og vi snakkes[:D]
Jeg har hentet babygymmen og yogamatten og ammeputen og laget bleieskiftplass til hun. Alt på deres etasje sånn at det skal bli mest mulig lettvint med lille Karen.
Akkurat nå styrer jeg med å få ordnet noen skolesaker som må være i orden før helgen og jeg angrer fryktelig på å ha sendt Alis i bhg... men det er ikke noe å gjøre med det. De får bare ringe de altså...
Ha en fortreffelig dag og helg og vi snakkes[:D]