God morgen.

Tjukkaaa

Forumet er livet
Da er halvsyk jente levert i bhg og mor bruker siste mulighet til å ordne til besøk. Snart lander søsteren min med sin 6 måneder gamle jente[:D][:D][:D] Jeg syns det er så kjekt å gjøre klart til dem (selvom jeg ikke har tid). Jeg har redet reisesengen med babydynen til Alis og saueskinnet, hengt uro ovenfor (hendte sånn at det hang en krok ovenfor[:D])
Jeg har hentet babygymmen og yogamatten og ammeputen og laget bleieskiftplass til hun. Alt på deres etasje sånn at det skal bli mest mulig lettvint med lille Karen.

Akkurat nå styrer jeg med å få ordnet noen skolesaker som må være i orden før helgen og jeg angrer fryktelig på å ha sendt Alis i bhg... men det er ikke noe å gjøre med det. De får bare ringe de altså...

Ha en fortreffelig dag og helg og vi snakkes[:D]

mårn!

jeg hadde en sutrete unge i dag, som var tett i nesa... men ikke noe feber da, men ettersom jeg skulle til tannlege og trekke tann var d ikke så mye valg... men de får ringe, så skal jeg hente han.

det er studiedag og studieuke neste uke, det gleder jeg meg til... selv om det skal gjøres skole hver dag, men blir så godt å få unna noe skole kjenner jeg nå!

tenk, du skal få se ditt tantebarn, kan tenke meg du gleder deg noe enormt... nåh... blir nok en veldig spes opplevelse å hente de, bli kjent med hun og bare kose dere[:D] nyt dagene nå, du trenger å koble av litt, syns du er knallhard ang skole altså!

God morgen!

Her er mini i barnehagen, de skulle ha kosedyrfest i dag. Noe han ikke ville! Han ville ikke ha med seg bamse i barnehagen. Han ville heller ha med seg hammeren sin [8D]
Jeg har vært og handlet. Sitter nå og manner meg opp til og vaske og rydde litt. Kan ta tid kjenner jeg.
Skulle egentligt på jobb i kveld, men noen andre ville jobbe så da sa jeg ja til det [:D] Alltid gøy med fri!! [:D][:D][:D]

Ha en superduper dag alle sammen!

Kos deg masse sammen med din søster og lille Karen!!! Kan tenke meg det blir stas å se dem ja [:)]

Nora har hatt feber i hele natt, og hadde feber i morges også... Så da kunne jeg ikke sende henne i bhg. Men hadde ikke samvittighet til å være hjemme med henne heller, er mange syke på jobb. Så hun ble med meg på jobb.... Gikk sånn nogenlunde greit, men vi fikk lov å dra hjem litt tidligere da [:)]

Må vaske og bake i dag, i morgen kommer familien for å feire 30-års dagen min [:)]

Så koselig med besøk!!![:D][:D] Kos dere masse i helga!!![:)]

I dag stod mannen og snuppa opp sammen og stekte egg og bacon til frokost![:D] Nam, nam!!
Jeg leverte en snuppe i supergodt humør i bhg, så stakk jeg innom svigers med klær og bilsete!
Med andre ord så har jeg "fri" til i morgen ettermiddag!!! Håper på fødsel, men det har jeg vel egentlig gitt opp....[>:][8D]
Jeg og sofaen skal knytte nære og gode bånd sammen, brusen, chipsen og smågodtet skal få slå lag med oss i kveld!!![8D][8D]

Aller først må jeg gjøre noe fornuftig, så får vel sette på ei maskin med klær og kanskje gjøre klar bagvogna til babyen...[:D]

God bedring til jenta di, Tingeling1!!

Back
Topp