God morgen!

*Kolibri*

Forumet er livet
er d noe liv her inne på en søndag?
hvilke planer fyller dere søndagen med?

Her hadde jeg selskap i går, utrolig koselig å se nye og gamle venninner igjen uten barn som surret rundt føttene våre..vi drakk champagne og spiste kanapeer til langt på natt og jeg skravlet så mye at jeg ble hes[8|][:D]
Men det fører jo til litt lite søvn, og jeg er blitt et litt sjelvende vesen her jeg sitter i sofaen til barna og hører på at sambo rydder opp etter fest mens jeg koser meg med lillegutt[:D]

I dag bringer en bil oss til foreldrene mine hvor jeg møter bror, svigerinne og vesla som har vært der i helgen. Jeg har hørt rykter om treretters med kakeR til dessert..så her er d bare å vaske av seg fest og gjøre seg klar for familieselskap[:D]

Ha en nydelig søndag!

Dagen startet med flimring forran øynene. Artig start på dagen. Kjører snart m vil svigers så skal vi kjøre du bord vil en kollega av kristian. Så skal vi til svigers og spise middag.

vi skal gå en tur i skogen, så får vi besøk av de som ikke kunne komme på bursdag i går. så da blir det litt feiring i dag også[:)]
ellers har jeg så å si ikke sittet stille siden....hmm, ja husker ikke engang.. så når besøket er gått i kveld skal jeg ikke gjøre en dritt, ryggen har låst seg og jeg er forferdelig sliten!
tar på med dager som varer i 18 timer!

God kveld [:D]
Dagen tilbragte vi i bilen. Reiste kl 10 og hjemme 1630. 45 minutter senere rullet vesla inn med farmor og farfar! Det var veldig kos å se henne igjen etter nesten 4 dager [&:] Så var det å sitte i sofa sammen, spise pølser, se barnetv og få lagt barna. Siden da har jeg ryddet og vasket badene. Snart skal jeg bake kake som posen skal ha med på jobb i morgen. Han har bursdag nemlig [:D]

Back
Topp