God morgen!

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
I dag startet den med at Sofie kom inn kl 0708 og sa hun hadde bæsjet. Og det var i hele pysjen og fra foran til bak. [:'(] 
Så da var det rett i dusjen og Posen stod hele morgenen og kastet opp av synes av bæsjen- Haha!

I alt oppstusset glemte han mobilen hjemme så nå skal jeg levere den på jobben hans når jeg dropper sofie i bhg. GOD DAG!

Så skla jeg handle litt mat og hjem å sove og vaske klær. Dagens gjøremål. Må pakke til alle 4 også for vi reiser i morgen tidlig.

Føler veldig med Posen, faktisk[:'(]
Stod over do ved hver eneste b-bleie gjennom hele svangerskapet når mannen ikke var hjemme og kunne trå til. Traumatiske minner...[8D]

Håper resten av dagen deres blir bedre

ORIGINAL: *|Lene|*

Mornings!

Høres ut som min mann[;)]

Her er det rolig i heimen- Leah er i barnehagen, Asgeir er syk, og det er lille Alvagullet og. Hun hadde 38.9 i feber nå til morgen, så jeg sitter og vokter litt på henne nå når hun sover. Synest det er litt ekkelt med feber på de bittesmå.
Ellers er det vel bare vanlige gjøremål som står på planen, vaske klær, rydde og 8 ukers kontroll på Alva.

Helsesøster sa til meg at feber på babyer under 3 måneder alltid burde undersøkes av lege.

nei hva har jeg gjort idag.
vært på møte ang utdannelse
fysio
og
kjøpt hus

ORIGINAL: *snuppa

nei hva har jeg gjort idag.
vært på møte ang utdannelse
fysio
og
kjøpt hus
WOW! Gratulerer