God morgen!

bumpien

Glad i forumet
I dag våknet lillen av at pappaen stod opp, det var slettes ikke så dumt, for da sendte jeg han i barnehagen sammen med pappaen. Så nå skal jeg straks tussle tilbake i senga å sove noen timer til [:D]

Det er ordentlig høstvær her i dag, så jeg lurer faktisk på om jeg skal fyre litt i ovnen når jeg står opp litt senere. Også må jeg på legekontoret å skaffe til veie en ny resept til sønnen min, har på magisk vis klart å rote bort den forrige, og han er så godt som tom for medisin [&:]

Vi skal ha kylling til middag. Æsj! Jeg liker egentlig ikke kjøtt så veldig godt, og spesielt ikke kjøtt som jeg kan se hva har vært når det var levende [8D]

God morgen![:)] Her har eg alt levert snuppa i barnehagen[8D] måtte kjøre pappa'n på jobb, så da tok eg likegodt å leverte hun også![:)]

Nå skal eg straks gå å finne senga mi igjen! var seint i seng, siden eg var på jobb til halv 12 i går kveld! Så må sove noen timer!

Etter på skal eg møte ei venninde, før eg må reise sta å hente tantegulla mine i barnehagen i dag![:)] 

GOd morgen snupper...[:)]

Her regner det skikkelig...Kaldt er det også...[:'(] Er så stiv at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg...

Mathilda er hjemme sammen med meg i dag også...Er syk, men likevel frisk...(vanskelig å forklare)...Casper er på skolen...Han skal bli henta av mamma i dag...(f**n, glemte å si i fra til skolen/SFO[:@] Glemt å skrive at hun kan hente han uten å si i fra også...Blææææ er virkelig i siget i år skjønner jeg...)

Har tenkt på å lage skolebrød i maaaange dager nå, men har ikke orket...MEN i DAG skal jeg lage...[8D]

Ellers ingenting i ferde her...[&o][:)][8D]

Back
Topp