god morgen!

*Kolibri*

Forumet er livet
I dag er første bleiefriedagen til vesla, endelig orker jeg å følge dette opp[8D]
Så i dag skal jeg og vesla ut for å handle masse truser!

Ellers blir det husarbeid og pizzakos i kveld.

Hvilke lørdagsplaner har dere?

Handle diverse. Ikea, matbutikk ihvertfall. Ellers ingen store planer. montere ett dusjkabinett [;)]

God morgen![:)]

Daddyen kom hjem fra lønningspils 05.00 eller noe i morges så han sover enda...jeg og lillegutt har vært ute og lekt ett par timer nå i det fine været.

Ellers må han se å stå opp snart, vi skal til søstra mi som fyller året i morgen og feire det idag med middag og drikke, men må på polet, blomsterbutikk, pakke til Lucas som skal sove hos mormor..

Gleder meg da til ikveld![:)]

Vi skal en tur å se i Drammen når snuppa har sovet siden det er Elvefestival..ellers håper jeg at jeg skal føde SNART!!![:'(][:D]

Hørtes jo ut i den andre tråden din som at bleieavvenningen har gått fint, så det er jo gøy å høre [:)] Her har vi hatt en flott dag, endelig litt sol!

Sambo jobber natt nå, så han har sovet i hele dag. Jeg og TB sov helt til kl halv ni! Da stod vi opp, lagde oss en deilig porsjon bringebæryoghurt med ferske bringebær og hakkede mandler til frokost og så gikk vi rett ut i finværet etter morgenstellet! Vi var en tur i fjæra og fant fine skjell, så dro vi i barnehagen og der var vi så heldige at vi møtte på ei lita jente!

I ett-tida kom bestefar og hentet lillegutt opp til dem, og da dro jeg hjem for å grunne huset. Jeg ble nesten helt ferdig, må bare ha meg en stige for å avslutte[8D] Så kokte jeg deilig grønnsakssuppe med TB's yndlings kalkunpølser[;)] Jeg har vært full av energi i dag, så etter at middagen var fortært bakte jeg en hel hau med brød og stappet i frysern! Slipper jeg å tenke på barnehage-maten på noen uker[;)] Så har jeg og TB ryddet, støvsuget og vasket HELE huset! Var nesten ferdig da han la seg klokka sju[;)]

Nå har jeg slappet av i nesten tjue minutter mens jeg farger håret mitt, har nytt en god kopp kaffe og en liten rute kokesjokolade[8D] Så snart håret er ferdig farget og tørket, så hopper jeg til sengs[:)] Har hatt en flott dag og det håper jeg at dere andre også har[:D]

Idag har vi snust rundt på jessheim og kløfta. tenker på å kjøpe hus da må vi titte litt på omeråder og slikt.
tihi

ellers har esther blitt flink til å ta medisinen sin. " jeg liker det ikke mamma " smiler og tar det uten og mukke og det er bra. hun sover godt nå
Cornelia skravlet til halv ni og sovet siden. utrolig godt
nå sitter jeg å sløver i sofaen og surrer litt på pc. tihi

Back
Topp