God morgen

Frk.Hønemor

Elsker forumet
I dag regner det skikkelig her[:'(] Kunne nesten ha tatt seg en dusj ute[8D]
I efta skal jeg kjøre snuppa mi til pappaen sin, hun skal være der i helga.
Det skal bli deilig å få sove lenge i helga[:)] 

Åssen planer har dere for helgen da??

god morgen.
Her regner det også. Jeg er sjikkelig kvalm og dårlig. Har allerede ringt barnehagen og sagt at jenta mi blir hjemme. Dette kan bli en lang dag.. Til jeg skal på jobb kl 16 [&o]

Her er det overskyet men ser ut som det snart blir regn snart. Itte en dag uten at det kommer noe regn.
Skal snart kjøre jenta mi i barnehangen selv fri i dag. Men hun har startet i ny barnehage så greit å være der litt så det itte blir så lenge i mellom da hun har 60% plass.
Jobbet kveld i går da spurte min kollega om jeg var gravid, vi har itte sagt det til noen ennå. Må si je ble litt satt ut og lurte på hvorfor hun bare spurte plutselig om det. Je sa nei itte som je veit men er så dårlig til å juge så er redd ryktene nå kommer til å gå på jobb ja. Selv er je veldig sliten og slapp i dag, ble vekt av Nora kvart på seks da var det morgen her i huset. Vi sakl i barnebursdag i helga ellers ingen planer.

god morgen[:)]

Her startet dagen med..ja KVALME[:'(][:'(] så da skal jeg vel være det resten av dagen[:'(] håper snart det gir seg asså...blææh[&:]

Men ellers så mener vi å reise og besøke min foreldre i helga....bare et lite MEN...kommer aldri i verden til å kunne skjule hvordan det er fatt med meg...men min samboer har ikke lyst til å fortelle ennå.....så jeg vet ikke helt hvordan det blir....hmm..jaja....vi får se hva som skjer...skla uansett bare slappe av i helga[:)]

God morgen [:)]

Kvalmen har nok kommet for å bli ei stund her også gitt...
Har siste ferieuka mi så gjør minst mulig denne uka egentlig.. sover lenge og koser meg med snuppa! Har regner det også, snart skal Thea sove litt og da skal jeg lage meg en kopp kakao og kose meg med en bok [:)]
Senere i dag kommer svigermor på besøk og så skal jeg lage noe god mat til sambo kommer hjem i kveld [:)]

I dag er det planleggningsdag i barnehagen så da er jeg hjemme med gutten min,
men må på jobb kl 5 til kl 8. Tantungen min er også her i dag så i dag prøver jeg meg som "to barnsmamma"

Ha en fin dag alle sammen :)

Back
Topp