God morgen!

Rappo

Forumet er livet
Etter mange deilige uker med mye soving, vi har alle sovet til halv ni/ni, så ser det ut som om snuppa har bestemt seg for at det er på tide å våkne tidligere. I dag var det opp sju. Er litt utskjemt kjenner jeg...[8D] Men, men. Jobb neste uke så like greit å være litt forberedt på å stå opp tidlig.

Hva er planene deres i dag da? Her skal mannen støpe boden ute, så blir nok meg og Leah alene hele dagen (igjen..) og så skal vi i selskap kl 16. Ha en flott dag jenter![:)]

idag skal jeg drikke ut min vennine
gleder meg masse har planlagt og planlagt
så ingen amming og barne fri til morgen jippi

God morgen.

Olaug tror sovingen til Lea er komt til Ella[:)]Ella sover til rundt i 9 tiden for tiden er så deilig.
I dag våknet hun kl 9[:)]
I dag drar vi ut på hytten håper de hvite skyene går vekk så solen titter frem[:)]

Ha en strålende lørdag alle sammen

ORIGINAL: unemoren

God morgen.

Olaug tror sovingen til Lea er komt til Ella[:)]Ella sover til rundt i 9 tiden for tiden er så deilig.
I dag våknet hun kl 9[:)]
I dag drar vi ut på hytten håper de hvite skyene går vekk så solen titter frem[:)]

Ha en strålende lørdag alle sammen

Så lenge det ikke er helg så er det greit[8D]

God dag[:D]

Ingen planer i dag, vi har flyttet på noen møbler, drukket kaffe med sjokokjeks til og har ingen store planer for resten av dagen[;)] De er deilig med sånne dager, de er sjeldne!

Back
Topp