God morgen!

Posen

Flørter med forumet
(Tussa som har kapret Posens data)

Her kom vesla inn klokken 0615 så det var jo tidlig nok. Nå sitter vi å venter på at de to andre skal våkne så vi kan gjøre oss i stand og reise nedover mot Porsgrunn. [:D]

Håper det blir badevær da.

Hva skal dere idag?

Gudd mørning[:)][:)]

Magnus kom inn en time seinere. Vi skal ikke til Barnehagen før kl 9 så vi sitter og ser på barnetv og spiser litt frokost.

Fant du nøkkelen??

Hvordan går det med natte sovingen til Leeeeee??

god morgen[:)]
tassen sovnet ikke før tolv tiden i natt han og våknet igjen halv syv...
i dag blir det ingen soving!!!!!!!!

skal besøke ei skolevenninne etterpå, er hos mamma noen dager vi nå..[:)]
pappan er på guttetur ut uken.

God morgen! I dag er det legebesøk og så skal vi i barselbesøk i kveld. Ha en fin dag![:)]

God morgen.

Her er vi nettopp stått opp[:)]Meg og jentene skal på lekeland å treffe en kollega å hennes to barn.

God morgen
cornelia sov til fem idag også sov hun videre
nå er mann og barn dratt til bhg
Snuppa ligger ved min side og skravler.

Skal få besøk av en vennine for å ordnet det siste til utdrikkningslaget på lørdag

ellers ingen ting

God morgen!
Snuppa hadde vondt i magen en stund i natt så eg var helt svimmel når eg våknet rett før kl 8 i dag![&:]
Men eg klarte likevel å lage matpakke til snuppa og stelle henne før eg leverte henne til bhg til kl 8.30[;)] hun ville spise frokost i bhg så da var d bare å henge i!! hehe...
Sitter nå i sofaen med hodepine pga de dumme bihulene mine som ikke vil bli bedre (lever på nesespray om dagene og har allerede gjort d for lenge...[:o]) og koser meg med en kopp te til one tree hill[;)]

ska få gjort litt ærender i dag bla. se på vogn[:D] ska ikke kjøpe enda, men må se litt på ka som e på markedet! Sist fikk vi en brukt vogn så så aldri på vogn[:)]

Back
Topp