God morgen!

Rappo

Forumet er livet
Her begynte dagen aaalt for tidlig i dag. Leah våkna 06.10 og hadde så vondt i magen stakkars. Nå sitter vi her og har jo vært opp leenge og klokka er kun halv åtte. Gjesp. Ja, ja. Kan vel bare venne meg til å stå opp tidlig. Er jo jobb neste uke. Hva er planene deres i dag da? Her har vi ingen planer. Ganske deilig. Ha en flott dag jenter![:)]

her er heller ingen spesielle planer ut over å gå i gang med enda en ny dag med oppussing av 2 soverom.....skal bli deilig når det er overstått....

jeg skal først på UL, så til jordmor, så jobbe noen timer og fysio! [:)]
synes det holder med planer for en dag [8D]
Ha en kjempe fin dag alle sammen! [:D]

God morgen 

Riktig god bedring til jenta di, Rappo!

Her er det jobb og barnehage i dag samt at jeg passer foreldrene mine sin 10 uker gamle Golden Retriver valp, hun er med meg på jobben [:D]

Lykke til på UL i dag, SunShin! [:)]

God morgen![:)]

Så kjedelig da, rappo! Ikkje kjekt å måtte stå så tidelig opp[8D]

Vi er nett oppe, og kjenner eg har stått opp på feil fot i dag[:-] Tolmodigheten min er ganke kort i dag[:'(]

Men sånn ellers så skal vi nok bare slappe av i dag! håper noen er hjemme, så vi kan reise på besøk[8D]

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Lykke til på UL i dag, SunShin! [:)]

Tusen takk! [:D]

Gooood morning:D Her skal jeg på første svangerskapskontroll i dag kl 9. Og så skal katten til vetrinær å få vaksine idag- Thea skal en tur til den ene bestefaren sin, og den andre ville også hilse på henne så han kommer en tur i kveld.

Tenkte jeg også skulle prøve å fortsette å få rydda i hagen for der ser d ikke ut etter en sommer nesten uten luking og annet hagearbeid[8D]

Såp nok å gjøre med andre ord [:)]

ORIGINAL: The Hippo Queen

Her var kl 7.15 da gullet begynte å rope på maaaaaaaaaaammaaaaaaaaaaaaaaaa[:)] Men siden mamma var morgentrøtt fikk han beskjed om å klatre ut av sengen sin selv[8D] (sprinkelseng) Han kom inn og vi lå å koste i sengen en stund.

Nå sitter han og spiser frokost, mens pappaen pakker niste. De skal på tur med en kompis av mannen[:)]

Har ingen planer for dagen. Er konstant trøtt, så sjelden jeg finner inspirerende å gjøre noe hjemme[:-] Kanskje jeg skal shoppe litt. Å gå å få fikset brynene og leggene mine[:D]

Vi får se hva dagen bringer.....

Ha en fin dag alle snupper!

Å, hvor eg og fekk lyst[:D] Meeen, har brukt så mye penger i det siste at kortet mitt sier nei[8D] hehe!!!

Kos deg da, alltid kos å handle![:D]

Off, god bedring til Leah! Her skal eg/vi til jordmor for første gang i mitt liv kl 10.45, berre vanlig kontroll.. Men likevel har eg grua meg sånn at eg hadde mareritt om tisseprøven i natt til og med!! Er det muuulig [:D] Så seinere i dag skal eg og sambo på besøk til den meget unge onkelen hans som blei pappa til enda ein gutt for noken dager siden [:)] 

Her har jeg akkurat levert gullet i barnehagen, og ligger selv nå henslengt på sofaen med pcen i fanget. IKKE i form i dag! Morgenkvalm og hodepine[:(]

13.30 skal vi på 2 års kontroll, så det blir jo litt spennede! Og etterpå skal vi besøke farmor, Eliah sin oldermor[:)]

Ha en fantastisk dag alle sammen!

Har ingen planer for dagen, kanskje vi stikker en tur i dyreparken, nydelig vær i dag[;)]

Back
Topp