God morgen!!

Syrinen

Blir kjent med forumet
Gud å deilig å våkne opp uten en STOR HORMONELL TURN:) Hurra for en deilig morgen og dag!!

I dag er det min dag kun egenpleie frisør handle bursdagspresanger og kose meg mens lille mann er i bhg:) Og nå begynner jeg å glede meg skikkelig til UL. Hvor langt er jeg på vei egentlig?? Magen er allerede en god rund kul så jeg begynner å tro at jeg kan nok være lenger på vei enn det jeg tror selv. Spennende!! Men det er jo hele 2 uker til så nå får jeg nyte frisøren først- Men jeg klarer nesten ikke vente på UL!!!:)

Hørtes ut som om du skal ha en fantastisk herlig og avslappende dag[:D] kos deg masse hos frisøren[:)] 

Er også konstant trett, men har ei minste jenta hjemme med meg enda.. Begynner i bgh 17 august.. Jeg skal gå tur med ei venninne om en stund, det skal bli godt å få gått litt.. Må benytte sjansen til å gå før evt BL..
Så tenkte jeg også kanskje på å ta meg ein lang god dysj, fikse legger og div, og øyenbryn når snuppa sover.. Skulle vasket soverommene også, men får se hva eg orker.. Er litt sliten om dagen, og ikke mindre sliten nå som jeg er sluttet og røyke.. Begynner på 2. dagen i dag

årh det hørtes ut som oppskriften på en hærlilg dag.
kose deg masse å nyt frisør timen.
ha en flotters dag..
[:D][:D]

God Morgen til deg også [:)][:)]
Alltid deilig med en frisør time, forandring fryder [:D]

Ul om 2 uker, jammen 2 uker går fort vettu [;)][;)]

Back
Topp