God morgen!

Rappo

Forumet er livet
Digger ferie, særlig når snuppa sover til 08.30. For dere som ikke har barn høres dette kanskje ikke så lenge ut, men bare vent. Kjenner jeg nyter å sove denne sommeren, neste år blir det nok ikke så mye søvn. Gruer meg allerede[8D] Hva er planene deres i dag da? Her skal vi i middag til svigers ellers ingen planer. Kose oss i det fine været. Ha en flott dag jenter![:)]

HOHO, 8.30?!! *drømme*... [8D] Vet alt om tidlige morgener. Her startet den litt før sju i dag, og det er vi fornøyde med! Jeg sto opp som vanlig, hun blir sint dersom faren kommer og henter henne, men når vi var kommet på badet så sto mannen min opp og sa jeg kunne gå og legge meg igjen. [:D] Deilig! Så jeg fikk til slutt ligge til 8.30, jeg også!

Samme planer her - middag til svigers og ellers nyyyte det deilige sommerværet! Ha en fin en! [;)]

så deilig da:) småen småen her sov til klokken 9.30!![:D] skikkelig deilig, i dag skal vi på stranden og kose oss ute i fineværet, å så kommer svigers fra Kongsberg og skal være her en ukes tid på besøk, å så kommer eldste guttungen hjem fra pappaen sin:)

God morgen [:D]
Her har vi ikke så mange planer idag,men har ett lass med klesvask som jeg har prøvd å overse lenge men som ikke går noe vei dessverre! [:'(]
 og mannen var ute igår så får se ann formen hans litt å [8D]

Her har værgudene gitt oss et nydelig vær, så jeg skal straks ut på altanen med ei god bok. Kanskje jeg får litt farge på kroppen [;)] for vi har ikke akkurat vært bortskjemte med finvær her nord. Og med tanke på at jeg skal på UL i morgen så er jeg litt ekstra spent....Ha en fin dag alle sammen! 

God dag. :-)
I dag har jeg ingen planer! Akkurat kommet hjem fra en uke ferie i Spania. Formen var og er fortsatt helt topp. Ikke kvalm eller sliten og ingen vondter. Det er helt utrolig. Tror jeg begynner å få litt babymage da og det er stas. I tillegg har jeg blitt brun og fin og føler meg i det hele tatt ganske fresh nå. Så uansett om jeg har et lass med klesvask jeg må ta nå, så har jeg et stort smil om munnen.

Ha en riktig fin dag jenter!

God dag[:D]
idag var det opp og hopp kl 8, selv om jeg gjerne kunne sovet noen timer til.
E er på nordsjøen, så jeg og emma koser oss den siste dagen i ferien hennes, i morra er det bhg igjen, og lesing på meg.

ha en super dag alle sammen[:D][:D][:D]

Back
Topp