God morgen)

R84

Glad i forumet
Har vert oppe siden 630 jeg, våkna av meg selv[:)] Trodde man skulle bli trøttere av å være gravid, men det er vel litt tildig å bli trøtt ennå[8D] Noen som merker noe til ekstra trøtthet?

God morgen [:)]

Vært oppe siden kl 7 jeg. Kunne jo sovet lenger, men la meg kl 22, så da våkner en tidligere ja!

Regner med om noen uker så treng en litt mer søvn.. værtfall på ettermiddagen..hehe!!

I dager det fiiiiiint vær, så blir grillings [;)] Bare synd jeg ikke kan kose meg med en kald pils til grillmaten. Det er jo såååå godt, men... colaboks funker det også..hehe

Hva er deres planer for lørdagen da? [:)]

God morgen!

Regner med en store trøttheten kommer om en uke eller 2.
Hadde meg en middagslur i går for jeg var helt skutt, men det har nok mest med å gjøre att jeg har vært alene med ungene i en uke[;)]

I dag skal vi ut i nydelige sommerværet som endelig har nådd vestlandet.
Skal kose oss på båttur[:D]

ORIGINAL: funny_bunny

God morgen!

Regner med en store trøttheten kommer om en uke eller 2.
Hadde meg en middagslur i går for jeg var helt skutt, men det har nok mest med å gjøre att jeg har vært alene med ungene i en uke[;)]

I dag skal vi ut i nydelige sommerværet som endelig har nådd vestlandet.
Skal kose oss på båttur[:D]

De fleste i landet får vel sommervær i helga, så blir sikkert litt stille på forumene da.. hehe

Åhhh..båttur høres kjempekoselig ut. Det vil jeg også, men får se hva vi finner på når jeg har ferie i uke 32. Hyttetur med familien. [:)]

Mannen er på konsert (fra i går til i dag i Bergen) så jeg er i foreldrene mine sitt tomme hus og passer hunden deres (de er på ferie). Hatt god frokost og lest litt i bok og på nett fram til nå, men bør vel lufte hunden snart. Er ganske landlig og nær sjøen her så kan bli en fin tur[:)] 

Mannen kommer ca kl17, i kveld skal vi til ett vennepar på middag. Er min beste vennine så kommer til å si at jeg er gravid (hun fortalte meg det samme dag hun tok testen, datteren hennes er ca6mnd nå), gleder meg.

Høres koselig ut.. lykke til med å overbringe den store gode nyheten da [:D]

....jeg er på jobb....[&:] Men jeg trives kjempegodt da så det er helt greit![:D] Ferdig klokka to så det er ikke lange dagen igjen. Så da skal jeg hjem og bytte til lettere kledning (vaaaaarmt!) og dra bort til svigers på middag og hente grommingen min[:)]

Her har vi nettop stått opp, så nå skal vi bare sitte og slappe av litt før vi begynner å stresse. Jeg skal vaske huset og sambo skal klippe plen og olje platt. Skikkelig kjedlig å gjør det når vi først har barnefri da men[8D] Er så deeeeilig med nydelig vær! [:D]

God formiddag! Nå ligger lillesnupp og sover etter en liten tur på shopping (måtte fikse noen småting). Når hun våkner, blir det en lett lunsj før vi drar på stranda, tenker jeg. Mulig vi griller litt der[:)] Vi får se... Finværet skal i alle fall nytes!

er veldig trøtt ja, men har ei snuppa som er oppe 5-6 tida:) Så jeg legger meg tidlig og syns det er godt. Men jeg drømmer så mye rart... Flere som gjør det?

Jeg er dautrøtt allerede jeg, og drømmer mye mer en vanlig.
*Gå å legge meg* Natta jenter [:)]

Back
Topp