god morgen

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet

!!

Forumet er livet
VIP
Heisann[:D]

Ja, hva står på planen his dere i dag?

Di fleste av oss er vel på jobb! men eg er hjemme, så eg skal snart ut å nyyyyte sola for fullt[:D] Endelig ble det litt sommer her også! Så spørst om vi ikkje lyte grille litt idag også!

Ellers så skal eg på enda eit intervju i dag! som eg håper igrunn at eg får, for det er med interiør og gjøre, noe som eg har STOR interesse for[:D] Har fortsatt ikkje hørt noe fra den andre jobben, men han skule ringe meg uansett...så stresser ikkje så veldig mye med det![8D] 

Ha en glimrende dag, folkens[:)] 

goood måren[:D] idag er det overskyet her men er faktisk veldig varmt! skal reise til hytten idag, så blir skalldyr aften med min kjære familie!kooos[:)] og imorgen blir det festival, kansje ikke like kjekt når en ikke kan nyte alkohol, men blir nok koselig fordet!![:D]

Ha en strålende dag snupper!![:D]

Her er det soool... og jeg har vært på jobb og hos legen,blir sykemeldt,og snart skal jeg reise til hurum hvor jeg skal på hellbillies i kveld[:D]

Her i gården er det jobb, jobb, jobb.

Klarte ikke stå opp i går siden jeg var så utkjørt og trøtt, så da må jeg ta igjen litt arbeid i dag. etter jobb er jeg sikkert helt pumpa igjen, så da blir det middag, middaglsur, legging av lillegull - og så litt sløving fremfor TVen før det er natta igjen... Er ikke stort jeg får gjort om dagene...

Men i morgen skal jeg til byen på café med lille Solveig og bestemora hennes, og så skal forhåpentligvis Solveig sove hos bestemora mens jeg, samboeren og min beste venninne skal ut og spise sushi [:D]

Kan man spise sushi når man er gravid?[8D] Her sløver jeg på sofaen og nyter at snuppa er hos besteforeldrene sine..

ORIGINAL: Rappo

Kan man spise sushi når man er gravid?[8D] Her sløver jeg på sofaen og nyter at snuppa er hos besteforeldrene sine..

jepp, men man skal være forsiktig med at fisken er så fersk som mulig... [;)]

God ettermiddag[:D] her har jeg bursdag så dette skal feires og familien kommer på grilling[:D] når de har dratt er det pakking som står på tur for i morgen reiser vi en uke til Danmark[:D]

Back
Topp