God morgen!

Rappo

Forumet er livet
Her starta dagen altfor tidlig. Og jeg som har ferie og alt.. Ja, ja. Typisk det når vi har god tid. Skal nok få sove disse 8 ukene med ferie også..[:)] Hva er planene for dagen da? Snuppa skal i bhg i dag, men bare et par timer. Så får mor gjort litt fornuftig..[;)]

Hei hei ! deilig med ferie da. Jeg har liggi på sykehuset fra lørdag til søndag så skal på sånn lege kontroll time idag for å sjekke blodtrykket mitt og ta noen prøver, etter det skal jeg tilbake på jobben. Gleder meg til jeg får ferie om 3 uker. blir deilig med 2 uker fri nå.. driver å kaster opp og svimer av om hverandre[:'(]

God morgen![:)] 

tidelig oppe her og ja[:-] Deilig da med litt tid alene!

Her skal eg ha 4 barn i dag, så gleder meg til dagen er over[8D] Formen min er fortsatt ikkje bra, så alt er igrunn ett ork! Så eg satser på at formen blir bedre snart, kan nesten ikkje vente[:D]

Kjempe flott vær her i dag, så skal hvertfall ut i sola sammen med kidsa og leike og få litt sol på kroppen[:)]

Ha en flott dag, alle sammen[:)]

God morgen[:D]
Her har også dagen startet litt tidlig[8D] Men sola skinner så det gjør ikke noe[:D] Her har jeg allerede gått meg en tur ( var så røyksugen så måtte få ut litt frustrasjon [8D])

Så skal det ryddes litt og vaskes her inne før det skal handles inn for uka og gjøres litt hagearbeid.Regner med det blir litt tid til verandakos også[:D] Nyter at formen enda er ganske bra og utnytter dagene til det fulle[:D]

God morgen[:D]

Akkurat nå sitter jeg ute i de nye hagemøblene og under paviliongen/party teltet å koser meg (skryt skryt). Skulle eggentlig vært på jobb,men etter å ha vært spysyk i natt sa jeg fra til sjefen at jeg ikke kom,så nå er jeg da selfølgelig ikke så ille lenger...men tar ikke gledene på forskudd[&:]

Ellers har jeg fått satt på tre vaskemaskiner og bretta en del klær [:D]

Så flink du er therese*

Idag er barnehagen stengt( jobbet inn en fridag, med planlegging på kveldstid)..

så har derfor fri, og har jentungen hjemme;) Hele stuebordet er dekket av bøker og kopper, talerken, og mat(hun lager mat til meg) Skal snart legge henne i 30min, så skal jeg prøve å gå ut en tur med hun. Er litt sol i dag så da MÅ vi ut! Har vært innestengt i hele helga grunnet drittvær! Må plante om noen tomat blomster ihvertfall! [:D] Ellers så er jeg altformye inne her, så tiden flyr avsted og huset støver ned! hehehe [:D] Skal vaske noen klær idag ihvertfall[:D]

har 3 arbeidsdager denne uka, og 2 neste uke, så er det 4 uker ferie:)

ORIGINAL: **Camilla**

Så flink du er therese*

Takk[:D] Er rimelig fornøyd med meg selv og [:D] hehe....

Og høres nydelig ut på verandaen din [:D]

Back
Topp