God morgen

therese*

Elsker forumet
Her skinner sola og det ser ut til å bli en nyyyydelig dag [:D] (Bare det slutter å blåse litt).

Hva står på planen deres i dag da jenter? Her skal vi med Thea til mauell terapeut da vi mistenker at hun har KISS-KIDD. Er veldig spent på hvordan det går[:)]

Ellers skal vi bare nyte det fine været og vaske en haug med klær[:D]

Ha en flott dag alle februar snupper[:D]

ORIGINAL: therese*

Her skinner sola og det ser ut til å bli en nyyyydelig dag [:D] (Bare det slutter å blåse litt).

Hva står på planen deres i dag da jenter? Her skal vi med Thea til mauell terapeut da vi mistenker at hun har KISS-KIDD. Er veldig spent på hvordan det går[:)]

GOD MÅREN :))))

eg holder på å gjøre meg klar til jobb :) så er det hem og gjøre seg klar til å tur med min kjære før han ska være borte hele ettermiddag og kveld. og DÅ ska eg kooooose meg aleine med ostepopp.. hehe. det får eg kun lov å spise når han ikkje e heme :)

ka e kiss kidds??? :)

Heisann[:)]

Kjempe fott vær her også i dag[:)] Bare håper det er LITT varmere enn i går[8D] Litt senere i dag så får eg besøk av ei god venninde, så det blir nok å sitte ute og slikke sol, og spise jordbær[:D] 

Må vel få hengt opp litt klær også, og vaske litt. Ellers så tok eg alt husarbeid i går, med vasking og full pakka, så blir avslapping her i dag[:)]

Ha en flott dag, folkens[;)]

God morgen!

Her skinner solen som aldri før i dag! En god start på dagen min[:)] Senere kommer litt familie på kaffe og kaker[;)]

Ellers blir det vell å vaske og stelle istand til selskap, vaske klær og bare daffe og glede seg over frøet i magen som gjør meg så utrooolig trøtt[;)] ZzzzzzzzZ

Eliah hadde kiss når han var baby. Startet behandling hos kiropraktor da han var 8 uker, og hadde vell 7 behandlinger der, 2-3 hos manuellterapaut og veldig god oppfølgling av fysioterapaut. Stå på og kom frem!!! Hva er det som gjør at dere tror hun har det?

Ha en strålende dag snupper!!!![:)]

God morgen [:)]

Har fått avgårde skolejentene og lillesnupp sover nå. Skal på legekontoret å ta ny hcg-prøve idag. Ellers blir det en liten tur på butikk og sambo skal kjøre noe jobb-utstyr til en kollega (sambo har permisjon nå).
Nok en grå og kald dag idag [&:] Meldt grått og regn mange dager fremover [:'(]

ORIGINAL: Ønsker en engel

GOD MÅREN :))))

eg holder på å gjøre meg klar til jobb :) så er det hem og gjøre seg klar til å tur med min kjære før han ska være borte hele ettermiddag og kveld. og DÅ ska eg kooooose meg aleine med ostepopp.. hehe. det får eg kun lov å spise når han ikkje e heme :)

ka e kiss kidds??? :)

Så deilig med ostepop[:D]
Det er en feil i nakken som gir de diverse plager. http://www.kiss-kidd.no/ [:)]

ORIGINAL: Mollå

God morgen!

Her skinner solen som aldri før i dag! En god start på dagen min[:)] Senere kommer litt familie på kaffe og kaker[;)]

Ellers blir det vell å vaske og stelle istand til selskap, vaske klær og bare daffe og glede seg over frøet i magen som gjør meg så utrooolig trøtt[;)] ZzzzzzzzZ

Eliah hadde kiss når han var baby. Startet behandling hos kiropraktor da han var 8 uker, og hadde vell 7 behandlinger der, 2-3 hos manuellterapaut og veldig god oppfølgling av fysioterapaut. Stå på og kom frem!!! Hva er det som gjør at dere tror hun har det?

Vi har egentlig holdt på siden hun var liten og hadde kolikk. Var hos kiropraktor og hadde 8 behandlinger for hun haddeså mange låsninger. begynte når hun var 5 uker eller noe.. Men problemet er at det bare kommer tilbake. Så nå skal vi egentlig i gang med 4 runde med kiropraktor på 2 år- derfor prøver vi manuell terapeut i stedet[:D] Men ettersom hun har gått ganske lenege med dette uten at de har fått bukt med det har hun endel problemer som kanskje kan skyldes dette. Ekstremt klossete, motorisk veldig urolig, " skjev " i kroppen, hun har problemer med finmotoriske ferdigheter osv. Så skal bli spennedne å se hva manuell terapeuten sier[:)]

God morgen!

Vi har egentlig holdt på siden hun var liten og hadde kolikk. Var hos kiropraktor og hadde 8 behandlinger for hun haddeså mange låsninger. begynte når hun var 5 uker eller noe.. Men problemet er at det bare kommer tilbake. Så nå skal vi egentlig i gang med 4 runde med kiropraktor på 2 år- derfor prøver vi manuell terapeut i stedet[:D] Men ettersom hun har gått ganske lenege med dette uten at de har fått bukt med det har hun endel problemer som kanskje kan skyldes dette. Ekstremt klossete, motorisk veldig urolig, " skjev " i kroppen, hun har problemer med finmotoriske ferdigheter osv. Så skal bli spennedne å se hva manuell terapeuten sier[:)]

Oy, ja da ser jeg at dere har vært gjennom mye dere også ja! Har ikke tenkt på at det kan komme tilbake, men burde jeg kanskje ha tatt han med bare for å sjekke? At det ikke er noe der liksom..

Masse lykke til! Forstår at du er spendt! [:)]

God morgen alle sammen.[:)]

Her skinner ikke solen, men det er ganske vanlig her oppe i nord.[:)]
Lille prinsen er i barnehagen, mens jeg ligger så lang jeg er på sofaen. Skal til legen kl 12.35, så før det skal jeg bare slappe av. Etter jeg har vært hos legen så må jeg prøve å finne noen bodyer til guttungen, for det begynne å bli knapt med det. Han vokser så fort den lille prinsen min.
I ettermiddag/kveld så blir det nok bare sofaen på meg og håper på bedre tider.[8D]

Ha en kjempe fin dag alle sammen.[:)]

Våknet opp til sol [:D] kan ikke bli bedre. vi har ferie i 3 uker så skal bare slappe av og kose oss.
Skal vaske og rydde litt til helga, siden jeg får snuppebesøk [:D] ellers blir det å ta det veldig rolig, kjenner at formen ikke er helt best i dag [:'(]

heyyyyyyyy
her e det senvakt om noen timer
så slapper av før eg begynner på ryddingen her hihi
ha en flotters dag snuppa

God morgen!

Håper dere får mer ut av manuellterapauten.. får ofte inntrykk av at manuellterapauten må inn i slike tilfeller..

Jeg skal (fortsette å )jobbe, muligens shoppe klær så jeg er klar til å begynne på fotoshoot + forhåpentligvis til coachen min :) Ikke så mye spennede egentlig..

Back
Topp