God morgen!

Rappo

Forumet er livet
Nå fyker jeg avgårde på jobb. Ha en strålende dag[:D]

God morgen[:)] Ha en fin da på jobben![;)]

Idag skulle eg egentlig til legen, men han ringte å måtte utsette den pga. han hadde vakt?[8|] Så di hadde gjort noe feil!![:'(] Typisk, når eg har manna meg opp til blodprøve og skaffa barnevakt[>:] 

Men ånn ellers så skal vi UT i sola i dag[:D] kommer til å bli en knall fin dag, og kansje vi hiver noe på grillen[:)]

God morgen jenter! [:D]

I dag er min første skikkelige dag av ferien, og skal i dag bare kose meg med lillegutt. Vaske litt klær og prøve å få huset litt i orden, men vi skal ihvertfall kooooose oss[:)] Håper på sol!

Ha en fin dag alle sammen!!

God morgen[:D]

Her skal det gjøres en hel del husarbeid og handles i dag... Lite inspirert kjenner jeg men [8D]

HAr en kjempetrassig 2 åring om dagen og så røykeslutt kombinert med en haug med hormoner merker jeg ikke er beste medisin mot det [8D] Men vi kommer oss nok igjennom dagen [:D]

God morgen jenter [:)] Her har jeg stått opp med skolejentene mine og kjørt dem på skolen. Lillegull ligger og har dagens første dupp. I dag har pappaen til lillegull første dag av sin pappapermisjon. Selv begynner jeg å jobbe på sykeheimen til uka. Så denne uka skal det slappes av mest mulig, for jeg er sååå trøtt og energitom om dagen [:-][:)] Blir nok en gåtur i dag, ellers ikke de store planene.

Ha en flott dag jenter [:)]

Back
Topp