Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva er planene deres i dag da? Her har jeg fri, og skal rydde og vaske hus. Og så kooose meg med jenta mi. Tenkte å ringe legen snart, men tror jeg drøyer det..[8D]
Her ble meg og snuppa vekt 8.30, og venter på at det ene barnet som eg passer skal kommer[:)]
Ellers senere i dag så lyte eg gjøre en del husarbeid, også skal vi på besøk til mamma'n min en liten tur[:)] Sambo har reist på messe i oslo, så da må eg og snuppa finne på noe også[8D]
God morgen! [:D] Idag skal jeg handle gave, skal i bursdag senere i kveld, eller skal jeg bare kose meg og
ordne litt hjemme. Ha en suuuper dag snupper! [:D]
Jeg har fått levert snuppa i barnehagen og skal bruke dagen til å få gjort ting rundt i huset, kanskje begynne å pakke litt til ferien i neste uke. Ringte legen i sted og fikk time til førstegangskontroll i midten av juli. Da vil jeg være ca 10 uker på vei! [;)]
Jeg skal gå tur med hunden vår når det slutter å regne, er forhåpentligvis ikke så lenge til. Når samboeren min kommer hjem skal vi en tur på et kjøpesenter i nærheten og handle litt og så skal vi ha filmkveld med noen venner, blir kos. Ha en fin fredag alle sammen [:)]
idag kom emma inn til oss kl 06:37, åååh, jeg var sååå trøtt[:'(]
etter at hun har fått storseng, så har hun begynt å våkne så tidelig, kjedelig...
ellers har vi ikke gjort så mye, vært litt ute å lekt, ryddet og besøkt oldemor[:D]