God morgen

!!

Forumet er livet
VIP
God morgen[:D]

Ja, ka står på planane dåkka i dag da?[:)]

Her skal eg ut og nyte sola, en tur på butikken og kjøpe litt diverse ogå skal eg på trening tenkte eg![:)]

idag sov vesla heilt til kl.08, og kor deilig det var...men er kjempe trøtt enda[8D] ulikt meg, så merker godt at det er ting som skjer[:D]

Ha en flott dag alle sammen[:)]

God morn god morn god morn

Her er fruen i huset i streik, så vi har hatt rolig morgen. Lillemor fikk til og med musefletter og sommerfugl-spenne i håret før vi kjørte til barnehagen [:)]

Ellers skal jeg snart til byen - skal levere urinprøve hos legen for å sjekke for sukker, så skal jeg spasere gjennom byen i finværet og stå streikevakt fra 11 til 13, og så informasjonsmøte om streiken klokka 13.

Tenkte å lage fin matpakke med frukt og kjeks, til meg selv og mine med-streikevakter.

ORIGINAL: ~Roskva~

God morn god morn god morn

Her er fruen i huset i streik, så vi har hatt rolig morgen. Lillemor fikk til og med musefletter og sommerfugl-spenne i håret før vi kjørte til barnehagen [:)]

Ellers skal jeg snart til byen - skal levere urinprøve hos legen for å sjekke for sukker, så skal jeg spasere gjennom byen i finværet og stå streikevakt fra 11 til 13, og så informasjonsmøte om streiken klokka 13.

Tenkte å lage fin matpakke med frukt og kjeks, til meg selv og mine med-streikevakter.

Hørtes godt ut, da blir di nok glade[:)] 

god morgen :O) her blir det nok å ta det litt med ro i dag. Har vært den flya filla hele uka. Så nå skal det bli godt å lene seg tilbake å lese litt å slappe av :D

Hei hei!

Ikke store planene egentlig..Skal først og fremst ringe legen å få time der, så kommer min onkel innom en tur, lyst å jobbe litt ute i hagen, men sliter med angst, så liker ikke å være ute når ingen er hjemme...[>:]

Så ser det ut som om det bør støvsuges/tørkes litt støv her..!

Back
Topp