God morgen!

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Ha en super dag - og morgendag!![:)] jobbe litt, så er tilbake i morrakveld![:)][:)]

Ha noen supre jobb dager[:D]

Ha en fin dag på jobb og alt annet dere driver med jenter [:)] I dag skal jeg gjøre litt husarbeid. Det har blitt hengende etter litt kan dere si. Jeg har jobbet med opgaven og hatt jobben i tillegg. Og selv om mannen min er flink til å hjelpe til i huset og alt, men det kan bli mye for han også, hvis han skal gjøre husarbeid og passe gullungen vår [:)] så nå skal jeg ta et krafttak og få orden her [:)]

Ha en flott dag jenter[:D][:D]

Her blir det jobb frem til kl 13 og deretter til en hjerteklinikk for å stressteste hjerte og ta ultralyd av hjerte etterpå[:'(]

Gått med ekg-måler siden i går og skal fjerne den da, skikkelig irriterende å gå med og vanskelig å sove med, he he[:)] Gleder meg til å sove normalt igjen til natta[:D][:D]

Ha en fin dag alle gravide her inne[:)][:)]

Spinningen er unnagjort og nå skal det leses til eksamen. Også bør jeg rydde+vaske hjemme for vi får megler på besøk senere i dag for verdivurdering av leiligheten. Vips så er det kvelden igjen.

Hei jenter

Ha en super dag og kos dere masse i dag jenter[:)]

Jeg sitter på jobb, men klarer jo ikke å holde meg borte fra babyverden[:)] Så jeg smugtitter en del ja[:)] Litt stress for jeg har innsyn på kontoret mitt når det går folk forbi så jeg må sitte og trykke ned siden hele tiden[:)] Så uansett, her skal jeg være til kl.16 og så må jeg raskt hjem for jeg skal være sønnen min på fotballtrening som begynner kl.17[:)] Når vi kommer hjem så er det dusjing og mating av unger og så er kvelden kommet[:)] Slik er det og være i full jobb[8D] Ikke mye tid[:)] Så da regner jeg med å sløve på sofaen og være inne her med dere[:)]

God morgen[:)]

Jeg skal til legen 13.30, og etter det skal jeg gjøre rent i hele leiligheten.

Føler jeg vasker hele tiden, jeg.. men sånn er det med to bikkjer som er midt i røytetida[&:] Kjedelig, men får tida til å fly avgårde da[:D]

Ha en strålende dag, alle sammen[:)][:)]

Back
Topp