God Morgen

Jaybird

Gift med forumet
God Morgen alle vakre damer! Kanskje litt tidlig! Men for en gangsskyld i livet mitt har jeg rutine på når jeg skal vokne. hehe. Noe kult med å være gravid!

I dag skal det være fest for pappa og en kamerat, som begge ble 50år for litt siden. Jeg har ansvar for rebusløpet. Har bestemt at den gruppa som smisker mest med meg, vinner =P. hehehehe

Dere skal i da da jenter?

Ha en riktig fin lørdag[:)]

smisking er tingen... [:D][:D][:D]

Jeg skal til frisøren nå klokka 10 også skal jeg på et KJEMPEARRANGEMENT i kveld og gleder meg som en unge... [:)]
siden jeg ikke får være med å drikke vin etc så spanderte jeg en frisørtime på meg selv i stedet for å føle meg litt mere vel i kveld...

kose meg i det nydelige været i hele dag og lillegull i magen skal bli fylt av kos og kjærlighet i dag [;)][;)]

Jeg skal egentlig veldig lite jeg....og synes i grunn det er ganske så deilig! Planlegger å nyte det fine været mest mulig, grille og kanskje få gjort litt i hagen....ellers er det lite som står på planen[:D]

Håper dere får en flott kveld jenter....[:D]

God morgen jenter;) Vi har to små så vi har vært oppe noen timer;) Vi er hos svigers så i dag blir det å gå tur og ellers slappe av:) Det er livet:) Ellers er jeg 5 uker på vei:) Hehe.,, jippi;)

I dag har jeg tenkt til og ta me lille gutt en tur på skolen og trene på å sykkle uten støtte hjul [:D] Dra på butikken og handle lit god mat og bare kose meg resten av dagen med familien min [:D]

Back
Topp