god morgen!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
sykt trøtt i dag! har en snørrtass her,som sliter med å sove,kjennes ut som om jeg har vert på den fylla jo... så i dag blir det å gjøre absolutt mist mulig kjenner jeg!! :)

dugnad i borettslaget i ettermiddag,det er jo alltid skøy,topp oppmøte og bare hurramegrundt!! noooot.. tipper det beg å snø da,garantert! :):):)

nei,nå blir det jaggu en dbl mocca til frokost,sukker og koffeinsjokk,jaaaa takkk!! så kanskje jeg våkner litt til her!! er sååå gla mannen tar helg i morgen!! jammen skal det bli digg med laaaaaaaang helg! :):):):):):):)

ønsker dere alle en superduper dag med snuppeluppene deres! :):):):)

God morgen!
Natta i natt har vært "grei".... Vært oppe et par ganger, Kasper er litt snørrete han også så han sliter med å sove godt. Sebastian har sovet hele natta som han pleier [:)] Begge fikk flaske kl 6 og kl 7.30 var det morgen for Kasper. Sebastian sover ennå [;)]

I dag skal vi ikke gjør noe! Blir kanskje en liten trilletur, men ellers skal vi bare lade batteriene til svømmingen i kveld [:)]

God morgen[:)]
Ha ikkje hatt noken god natt her i natt heller.
Oliver ha endeleg fått seg eige rom, men første natta blei han selfølgeleg sjuk, so han havna i senga med meg, og heiv pappaen inn på sitt rom... Og i natt, andre natta ha han sove me mammaen sin og! Eg ha ildt over alt! Ha rett og slett ikkje sove godt, og e knalltrøytt!

I dag ha me ikkje dei store planane.. Om ikkje lenge ska me køyra GM i barnehagen. Og litt seinare i dag ska eg te tannpleiar[:o] (Hata da!!) Og når Oliver ha luren sin ska eg sova litt og[;)]

God morgen!

Natten hat ikke vært av de beste,men sånn er nå det..
Planen i dag er vel egentlig bare å komme seg ut i solen og rydde litt hjemme. I seks tiden kommer niesene mine på 3 og 4 som skal sove her til i morgen, jepp jepp nå blir jeg alenemamma til 3 [8D] 
I morgen blir det tur med grilling i frognerparken for aktivisering av sprellejentene hihi[:)]

GO MÅREN
i dag ska me bare kosa oss, ska ut å gå lange tur i d fina være. ta oss en tur innom lekeplassen.
så når sambo kommer hjem fra jobb skal vi bygge opp veggen i stua igjen å få satt inn dør å div.

God morgen ja!!!
Jeg kjenenr følelsen din.... har vel omtrent ikke sovet siden påske jeg..... *gjeeeesp*

Dagens planer er å få rydda og vaska huset inni faktisk... Får besøk på torsdag, og kanskje i morgen kveld, så en liten saju trengs virkelig.
Eller håper jeg å rekke en tur til byen og ordne litt  småting før ungene skal hentes igjen.
Ganske deilig å vite at jeg har hele dagen til disp. uten unger hjemme!
Selv om det akkurat nå egentlig frister aller mest å soooove...

Sola skinner og det blåser foreløpig ikke, så tror det kan bli en fin dag ute i dag!

Ha en fin dag alle sammen!

god morgen!
jeg er faktisk ganske opplagt til at elma har holdt oss våken fra 11 i går kveld til 2 i natt.... [&:]

koser meg her i freden og roen på jobb [8D][8D][8D] tilgang på kaffi, kaldt vann, aviser og fersk frukt. kunne ikke blitt bedre [:D][:D]

ha en flott dag til dere og..
og ohBaby!; håper det ikke blir så ille som du tror i dag...

God morgen [:D]

Høres ut som om det er flere snørrete unger her ja [&:] Snuppa sover litt dårlig om natta pga snørring og hosting, men nå har hun sovet 1,5 time ute [:)]

Jeg har benyttet tiden til å vaske vinduer ute *klapp på skuldra til meg* [:D]

Etterpå skal vi gå en laaaang tur i sola og kveld skal jeg på "sy"møte [:D]

Back
Topp