God Morgen!!

mamsenoglillegutt

Glad i forumet
Hei jenter.. JA idag har jeg fri fra jobben ..syns det var greit å komme tilbake på jobb men utrolig mye mer å gjøre nå enn vi hadde før så den første dagen ble jeg drit sliten ... og lå rett ut på sofaen .!!

I dag skal jeg ringe til fastlegen min for å få time til Oliver.. han har hatt feber i 2 dager , i går hadde han 39,0 i feber og i dag 39,5 .. også er han litt hes og snørrete så godt mulig at han kansje har fått en halsbetennelse kansje ...!

Ha en god da folkens... hva er deres planer ??

God morgen! [:D]

Den nye rutinen på morgenen funker fiiint her, så nå får de melk på senga i 6 tiden og så sover de videre til 8 [8D] ME LIKE!!!

I natt var de helt umulige, hylte og skreik fra 00 til 02... Ikke sammenhengende da, men det ble til at vi bare ble inne på rommet og listet oss forsiktig ut når de endelig sovnet [:)] Jaja, jeg tror de var sulte, de holder på den der "ikke spise på dagen" rutinen de har lagt seg til. Men ikke pokker om jeg skal begynne med NATTmat igjen av den grunn, da får de bare sove sulte! (ja jeg er streng!!)

I dag skal vi en tur ned på senteret og i ettermiddag er det babysvømming! [:D] Gleder meg [:)]

God formiddag.

Her er det snøstorm i dag.
Vi koser oss inne i dag. Ikke ofte vi bare er hjemme. Får vesøk av ei venninne i 15-tida og kl 19 skal jeg til byen på bursdagsmiddag til ei venninne i barselgruppa mi. Gleder meg!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)][:)]

Mårning!! Skal gjøre INGENTING i dag! Deilig vær i dag, så burde vært ute å trillet, men har skadd en ankel, så er "halt"..[:(]

Dette blir en drømmedag det, vært så travelt med lesing og greier, og JA, eksamen gikk fint![:D]
I går var vi i Hommelvika (nærmere Trondheim, 2 timer herfra) på BV-treff, så det skal nytes en hjemmedag. Vaske litt, tjone litt, hvile....[:D]

Back
Topp