God morgen

*Selene*

Elsker forumet
God morgen alle mai-damer[:D][:D]

Hva er planene deres for i dag da??
Her blir det nok å ikke gjøre noenting[8D] Vetle Andreas skal jo i bhg etterhvert, så Ida Sofie og jeg blir alene.. Spørs om det ikke blir litt husvask ettersom det ikke er så utrolig fint vær ute i dag![&o] Hadde håpet på strålende sol så vi kunne tatt en skikkelig god trilletur, men istedet er det overskyet og kaldt[:'(]

Håper dere alle får en flott dag[:)]

God morgen alle sammen..

I dag har vi ikke noen planer.. blir kanskje en tur ut og trille hvis været blir litt bedre. Eller skal vi være inne og slappe av..

ha en super dag alle sammen.. [:)]

god morgen!
her er både jeg og tvillingene suppendes forkjøla,så vi blir nok inne,nå skal de dubbe litt snart,så skal de få et bad...så gleder jeg meg til at gubben kommer hjem sånn at han kan ta over[:)]

blir nok en rolig dag ja[;)]

Mornings!

Jeg er på jobb, så planen er å jobbe fortest mulig slik at jeg får komme hjem til snuppa mi og pappa'n i perm så snart jeg kan.[:)]

ORIGINAL: MyOwn

Mornings!

Jeg er på jobb, så planen er å jobbe fortest mulig slik at jeg får komme hjem til snuppa mi og pappa'n i perm så snart jeg kan.[:)]

ingen morgenkvalme ennå?[;)]

Mornings.
Her har vi planer om å stikke innom helsestasjonen i dag og få målt og veid lilemor. På ettermidagen skal vi på babysvømming. Ellers skal vi ta det med ro i dag siden jeg fremdeles er litt sliten etter å ha vært med på utdrikkingslag i helgen.

ORIGINAL: Twinmom83

god morgen!
her er både jeg og tvillingene suppendes forkjøla,så vi blir nok inne,nå skal de dubbe litt snart,så skal de få et bad...så gleder jeg meg til at gubben kommer hjem sånn at han kan ta over[:)]

blir nok en rolig dag ja[;)]

Æsj da, ønsker dere alle 3 masse god bedring[:)]

ORIGINAL: Teia

Mornings.
Her har vi planer om å stikke innom helsestasjonen i dag og få målt og veid lilemor. På ettermidagen skal vi på babysvømming. Ellers skal vi ta det med ro i dag siden jeg fremdeles er litt sliten etter å ha vært med på utdrikkingslag i helgen.

Babysvømming hørtes skikkelig deilig ut[:)] Og ikke minst moro[:D] Slike tilbud skulle det vært overalt,etter kl 15.00[8D]

God dag[:D]

Fin start på dagen i dag! Guttene sov til halv 9!!!!![:D] Alexander var våken fra 4 til 5, men allikevel..de pleier å være klar for å stå opp kl 6!! Så eg syns d var fantastisk deilig å sove til halv 9![:D]

Nå har de seg en liten dupp igjen..de blir så trøtt av pencelin..

Håper alle får en fin dag, frisk eller syk..[:)]

God dag [:)]
Her er snuppa i barnehagen, og jeg har faktisk ingen planer for dagen.
Blir nok litt rydding rundt i heimen, men nå titter sola så godt fram her så det er en fare for at det blir en laaaang tur med bikkja på stranda i stedet gitt [8D][:D]

Ønsker alle maijenter en flott dag [:D]
Og god bedring til twinmom og gutta! [:)]

Vi skal på shopping med snuppas mormor idag. [:D] Før det blir det rydding og husarbeid, som vanlig..

Back
Topp