God morgen:)

Sadmira

Glad i forumet
God morgen damer[;)]
Hva er planene for i dag da?[:)]

God morgen [:)]

idag blir det pumping, rydding og kosing med lillegutt! Skal ut ikveld for første gang.. gruer meg!!!! [8|] [:)]

God morgen ja[:D]

Var veldig flink med husarbeidet i går så da skal jeg unne meg en fridag i dag tenkte jeg[:D] Akkurat sendt avgårde de 4 største med skolebussen nå så nå tror jeg nesten jeg skal krype under dyna igjen sammen med Maya[;)] Etterpå blir det kanskje en tur ut i vogna hvis været blir litt bedre, nå er det bare grått og trist ute.

De tre midterste skal til pappaen sin i helga også men eldstemann ville være hos meg, så da blir det en stille og rolig helg med bare største og minste.

IdaTh: KOS deg ute i kveld da og ta en iskald pils for meg[:D][:D][:D][:D][;)]

Ha en super fredag jenter[:)]

I dag skal jeg være hjemme sammen med mine to syke, små prinsesser. Rikke (og storesøster) har selvfølgelig fått tilbake viruset hun lå på sykehuset med forrige uke[:(] Håper virkelig ikke hun må tilbringe påsken på isolat også. Pappaen vasket hele huset i går imens jeg var i oslo og hentet en ny bil, så i dag skal vi bare KOSE oss masse og nyte å få være hjemme uten å gjøre noe som helst. I kveld skal jeg hjelpe storebror å pakke til han skal reise bort i påskeferien. Heldigvis har ikke han blitt smittet (enda). Ha en super fredag, jenter[:D]

god morgen jenter [:)][:)][:)]
i dag skal jeg først til byen å hente depositumet fra forrige leilighet, så skal jeg til ei venninde å se på at hun blir tatooert... [:)] Så skal vi kose oss med hønsefrikasse til middag i kveld og bare slappe av

ORIGINAL: Veumjenta

God morgen damer!! I dag skal jeg og lillegutt på første barselgruppemøte på helsestasjonen - spent på om det er noen jeg kjenner eller som jeg i hvert fall kan få kontakt med (og lillegutt også for den saks skyld!)

Ellers blir det stille og rolig, sambo skal nok sove etter jobb i dag vil jeg tro - han har ikke sovet et sekund i hele natt [X(] Fikk ikke sove, og lillegutt har laget litt mer lyder enn vanlig i natt i tillegg - så da fikk han i hvert fall ikke sove. De neste to nettene skal han sove i kjelleren (sambo altså) da han skal jobbe i helga og trenger å få sove litt...

Er du på Vestsiden HS du også eller?

Gå tur, vaske gulv, og være hjemme[;)]

God morgen! :)
Nå har jeg kjørt Magnus i barnehagen. Skal vel bare være hjemme idag tenker jeg..

I dag skal vi begynne på mor og barn yoga! Første gangen i dag, lurer på åssen det er. Håper ikke Linnea skal skrike. Hehe[;)]
Jeg gikk der på gravid yoga, og syntes det var all right. Men er spent[:)]

Så blir det vel god mat i kveld!
Og JEG skal drikke min allller første smirnoff ice på over ett år! (pumpa ut melk gjennom uka, så alt er klart)
Hipphurrah! Kommer sikkert til å tørne i hue etter den ene. Men gleder meg til det[:D] TV kveld på fredager.

Hei alle sammen. 

I dag blir det klesvask, oppvask(kloakken er frossen så det må taes for hand...[:@]) og litt avslapping. Gjorde unna helgevasken i går...
I kveld blir det filmkveld og kos, fikk en del nye filmer i dag.(Samler på disney filmer...[:)])

Back
Topp