god morgen - vakre juni-damer!!

TITTIN72

Forumet er livet
ville bare benytte anledningen å ønske akkurat deg en herlig dag!!

Hva skal du fylle den med da? [:D]
Håper dagen blir knall, været flott og formen til deg som leser, herlig - akkurat som du er!

Klem, Tittin[:D]

Goood morgen til deg også, håper du har det bra[:D]

Her skal jeg på treff med kongsberg jentene vettu, bare og komme,hihi[:D]

Ha en super dag, kos deg masse:)
klem

Så koselig snuppa!!! Ønsker deg en fin dag også!!

Jeg skal prøve å høre på legen for en gang skyld å ligge i ro på sofa, spise mat, strikke å se tv.. å selvfølgelig henge her inne!! Samt surfe litt rundt etter sånn bære tøy... blir gal av alle mulige slags varianter...aaaner jo ikke hva man skal velge.... [:-] Forslag?

Håper du også får en flotters dag snupp!![:D][:D]

ORIGINAL: Pinata

Så koselig snuppa!!! Ønsker deg en fin dag også!!

Jeg skal prøve å høre på legen for en gang skyld å ligge i ro på sofa, spise mat, strikke å se tv.. å selvfølgelig henge her inne!! Samt surfe litt rundt etter sånn bære tøy... blir gal av alle mulige slags varianter...aaaner jo ikke hva man skal velge.... [:-] Forslag?

Håper du også får en flotters dag snupp!![:D][:D]

si i fra hva du finner av bæretøy - jeg har sååå lyst på!! syns det hørtes ut som en god plan jeg, pinata - håper dagen din blir knall fra den vinkelen!

Så koselig søta [:D] Fin start på dagen [:D]

Jeg har akkurat levert gullet i bhg, så nå skal jeg straks reise å få ordnet ferdig søknaden om permisjon.
Ellers så kommer pappa å skal ordne ferdig strømmen på kjøkkenet, også kommer mamma å skal hjelpe meg med å vaske å rydde litt senere i dag. Jeg har begynt å få masse kynnere bare jeg tenker på å støvsuge eller gjøre liknende, så det er godt med ett par ekstra hender[:D] [8D]

Ha en strålende dag alle sammen [:D]

Klemme på [:D]

God morgen til deg også Tittin og alle dere andre vakre kvinner.

I dag skal jeg på cafe med ei venninne og hennes 4 mnd gamle datter, gleder meg.[:D]
Og når gubben kommer hjem skal vi flytte inn på det nye soverommet våres, har luftet der i 3 dager og regner meg all malinglukt er vekk nå.
Så da blir endelig rommet som lillemann i magen skal ha klart til å ordnes, endelig

Du må ha en fantastisk dag du også[;)] Jeg sitter klar å venter på å få reist avgårde til sykehuset for en ekstra ul. Skal måle og slikt for å se hvordan denne lille krabaten i magen vokser. sf-målingene har vert så forskjellige.  Men det blir kos å få se litt av denne turneren da[:D]

Du er så god du TITTIN72. [:)][:)] Ønsker deg en kjempe flott dag!

Ønsker deg også en kjempe flott dag Tittin + alle dere andre flotte Juni jenter [:D]
Jeg sitter på jobben og føler meg i toppform! Våren er endelig her og det er en utrolig god følelse.

Etter jobb og henting i barnehage blir det litt ballsparking i hagen og kjeksbaking i kveld [:D]

ORIGINAL: ThereseAa

Ønsker deg også en kjempe flott dag Tittin + alle dere andre flotte Juni jenter [:D]
Jeg sitter på jobben og føler meg i toppform! Våren er endelig her og det er en utrolig god følelse.

Etter jobb og henting i barnehage blir det litt ballsparking i hagen og kjeksbaking i kveld [:D]

kjeks?? hvilke da og legg gjerne ut oppskrift om du vil dele!![;)]

God morgen..!! for en koselig melding å våkne til så tidlig.. Du er nå bare så vakker og har så mange gode ord.. Du er knall..

Er så glad for å ha blitt kjent med deg altså..!!

Ha en strålende dag videre du også..

Stooor klem fra meg...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SMASK
Ha en fortreffelig dag selv og takk for frokosten[;)]

Takker for det. Kjekt med slike positive meldinger[:D]

Jeg er syk, så her blir dagen på sofaen/senga i håp om å bli fort frisk igjen.

Ha en fin dag du også.

ORIGINAL: TITTIN72

ORIGINAL: ThereseAa

kjeks?? hvilke da og legg gjerne ut oppskrift om du vil dele!![;)]

Her er oppskriften:
(Jeg har også lagt den under oppskriftstråden vår. Fått oppskriften av min engelske sjef, derfor er den skrevet på engelsk. Kan godt oversette hvis det skulle være behov for det.
De er kjempe gode med hvit sjokolade [:D])

Chocolate & Oatmeal biscuits by Debra 
1. 50g flour
2. half a teaspoon of baking powder
3. c.quarter of a teaspoon of salt
4. 175g of rolled oats / havre gryn
5. 1 beaten egg
6. 4 tablespoons of slightly softened butter
7. 125g castor sugar (the one between icing/powder and regular granulated)
8. 150g chopped chocolate or sesame seeds or nuts etc.
Method:
1. Pre-heat the oven to 180º
2. Prepare 2 baking trays (baking paper or butter the trays)
3. Beat the sugar and butter together until pale and smooth
4. Gradually mix in the egg
5. Add the flour, salt and baking powder
6. Stir in the oats and chocolate chips/seeds/nuts
7. Spoon c. 12 tablespoon-sized pieces onto each tray, leave space as they spread
8. Put into oven for c.15mins
9. After a 1-2mins press down with the back of a wooden spoon if they’ve risen
10. Don't over cook, they should only just start to change colour
Leave to cool, store in an airtight tin and enjoy!

Waoooo for en korslig melding å våkne til :) Jeg skal fikse madrass til vogga idag og ellers bare litt smått husarbeide. Og håper pakkene med babyklær jeg har bestilt faller ned i postkassen idag :)

Ha en utrolig, Mega flott dag du og alle junimammaer :D

Du er en skikkelig Solstråle du Tittin!!! :) :)

Ønsker det samme tilbake til deg. :)

Jeg skal først på fysio og akupunktur for bekkenet mitt.. Skal få massasje på skambenet idag...blir innmari interressant.. (gruer meg!)

Så skal jeg rett til fysio for nakken. Det blir SÅÅÅ godt, for nå er nakken stiv igjen.

Så skal Lille Solskinn på barneidretten. :)

TITTIN72, du må være med på et bæretreff en gang så kan du få se og prøve ulike bæretøy. rekner med det er et i april/ mai en gang. pleier å være sånn ca en gang i mnd i Haugesund.

Eg har nett levert jentene i bhg. så tenkte eg skulle rydde litt i dag. skulle hatt støvsugd også, men vett nå ikke helt om bekkenet er enig med meg i det. skal på turn med eldstejenta senere i dag.

og om ca 1,5time kommer den herlige tantegutten min her som jeg skal passe mens foreldrene er å ser etter bryllupsdress.

Så søt du er  

Selv sitter jeg på jobb med vondt i ryggen, men mini sparker og danser rundt så kan ikke klage..Finnes ikke noe herligere for tida 
Skal snart ut å rusle til apoteket og hente min babybox pakke. Hurra!

Håper du også får en herlig dag med masse kos

Klem fra meg

ORIGINAL: Tønna

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SMASK
Ha en fortreffelig dag selv og takk for frokosten[;)]

Heeeyyy - anytime, baby!![;)]

Ha en strålende dag du også [:)][:)]
Her skal det slappes av idag tror jeg, kanskje lysten på å gjør litt husarbeid dukker opp etterhvert:)Tar det som det kommer[;)]

Back
Topp