God morgen, Torsdag!!

H i l l a

Forumet er livet
God morgen sunshines!![:D]

Håper alle har sovet godt[:D] stikker bare innom en svipptur før jeg oser avgårde på jobb. Blir en bra dag, for jeg skimter i sola borti fjellene og skal være ute med ungdommene de 3 første timene[:D] Woho!
Pøbelfrøet skal være hjemme med pappan i dag, han er enda ikke god i magen. Hatt diare i ei uke nå. Ikke at det er så himla uvanlig[>:] Må søren meg håpe han blir fort ferdig med tennene nå fremover!

Ha en nydelig dag alle sammen!![:)]

God morgen! Jeg er fortsatt syk og hjemme, men skal til legen en tur med lille idag da.

Ha en fin dag alle sammen! [;)]

Hei , god morgen ja....

Nei , har ikke sovet verdens beste søvn i natt , oppe hundre å ørten ganger for å pisse.. sånn skjer når jeg drikker for mye cola når jeg skal legge meg :P

jeg har jo selvsagt blitt syk :( Skal egentlig på jobb idag men i den tilstanden jeg er i , orker jeg ikke !!
Helt hoven i halsen , vondt får å svelge , kvalm og selvsagt [:'(] !!
Og jeg må jo snakke i tlf i hele dag :P Hahaha !! Da er det noen heldige som slipper meg som telefonterror idag !!

men får ha god bedring til meg [8D] og alle andre ha en koselig dag [:D]

* Jeg skal krype under dyna *

God morgen jenter[:)]

Jammen lenge siden jeg har vært inne på god morgen trådene ja..
Nå er lillegutt kjørt i barnehagen og i dag skal de på tur. Selv skal jeg på shopping og lunsj med ei venninde før jeg skal på kveldsvakt kl 14.30[:D]

Ha en fin fin dag [:D]

Mornings jenter[:D]

Lenge siden jeg også har skrevet på disse.
Her har vi ikke store planer for dagen.Være hjemme og fikse litt små ting[:)]

Ønsker dere alle en riktig god dag i solen[:D]

God morgen torsdag : ) Her går dagene i ett.. Har alltids noe å gjøre.
Elias er i barnehagen : ) og koser seg .
Skal hente han i halv fire tiden ,og da skal vi opp til oldemoren hans tror jeg : )

Ha en fiin fiiiin dag[:D]

Back
Topp