God morgen torsdag

cattababe

Gift med forumet
Synes dagene bare flyr om dagene jeg ..
Nå er Elias levert i barnehagen og min kjære er på jobben .
Så rundt ti over halv åtte skal jeg gå mot jobben selv , jeg skal jobbe fra 8 til kvart over fire.

Håper dere alle får en strålende fin dag :D
Her titter sola frem nå : D
HERLIG !

God morgen søtnoser!

Jeg sitter på jobb og småputler med forskjellige ting. Har vært gressenke et par dager igjen, så gleder meg til Willy kommer hjem i ettermiddag. Sebastian var dritsur i morges- herlig start på dagen med illskriking fra han sto opp til vi gikk ut døren.... yej! Kjeftet meg huden full og ropte på pappa...........HAHAHAHA! Men- han er unnskyldt- sliter med en forkjølelse stakkars- er ikke alltid lett å være liten! Satser på bedre humør i ettermiddag![:)]

I dag har vi ingen planer og godt er det- blir en sosial og travel helg!

Ha en super dag alle sammen! [:D]

God morgen! Lillegutt er levert i barnehagen og jeg sitter ved pulten på jobben... Synes det er rart å tenke på at lillegutten min er 1 år idag, tida har jo bare flydd avgårde. På denne tiden ifjor ble jeg vel trillet fra oppvåkningsrommet etter spinalbedøvelsen og fant min lille Sebastian og den stolte pappaen sovende på rommet vårt på sykehuset! [;)]

God morgen alle snuppene mine[:D]

999: Nåååå

Her sitter jeg å venter på at snuppa skal bli trett igjen, så vi kan sove dupp[;)]

God morgen [:D]

Her hadde vi ein fin morgen. Sverre sov til kvart på åtte [:D] Pappaen gikk på jobb åtte, og eg og mini hadde en rolig morgen med frokost og kos, før levering i barnehagen. Deilig!

Det gikk også greit å levere i dag, og det var så godt. Lillegull her er nemlig en av dei som ikkje har lyst at mammaen skal gå frå han i barnehagen. Tungt med masse grining, og en liten gutt som held seg fast til mammaen sin så hardt han kan [:(] Håper det blir bedre snart, blir så lei meg på snupp sine vegne!

Snart får eg lunsj-besøk av lillesøs, og etterpå skal vi en tur på Ikea. I ettermiddag skal eg og sambo ut og spise middag, det blir deilig [:D] Sverre blir henta i barnehagen av farmor, og skal kose seg med henne og farfar i ettermiddag.

999 - gratulerer så mykje med dagen til Sebastian. Som tida flyyyg!

Ha ein fin dag, alle skjønne jenter

Hurra for Sebastian, som fyller 1 år

Ellers skal vi ingenting i dag, slappe av...

Gratulerer så mye til Sebastian ja[:D][:D][:D]
Hipp hipp hurra

Back
Topp