GOD MORGEN TORSDAG !

Zita

Gift med forumet
HIPP HURRA FOR ADRIAN SOM ER FIRE ÅR I DAG!!! 

Nå sitter vi å venter på at pappa`en skal komme hjem, han har vært på jobb siden kl 21 i går kveld. Og tradison tro vanker det muffins med lys til frokost når noen har bursdag her i huset..Så ungene begynner å bli utålmodig[:D]

I dag er det kake pynting og muffins baking på agendaen så blir det barne bursdag med 10 gutter på ca fire år[8D] Det kan bli liv i huset tenker jeg[:D] Jeg rømmer huset og pappa`en og en av de som er fadder på Adrian skal arrangere bursdagen[:D]

Ha en flotters dag jenter! [:D][:D]

Nesten samtidig joooo[8D]

Hipp, hipp hurraaaaaaaa for Adrian

god morgen[:D]

her har natta vært som vanlig, men jeg er stup trøtt og sliten[8|] æsj. i dag skal vi rydde og vaske så kommer ei vennine på besøk i 2tida det blir kos.

gratulerer med dagen til adrian[:D][:D][:D][:D]

God morgen sunshines! Gratulerer med dagen til Adrian, Zita!!! Håper han får en suuuuuuuuuuper feiring! Her er jeg på plass på jobb og har SÅ mye og gjøre idag- både PÅ jobb og utenfor! Osloturen nærmer seg med stormskritt! Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg!!!![:D]

I ettermiddag får jeg løpe rundt og gjøre noen ærender og så er det svømming med snuppa!

Ha en strålende dag alle sammen![:)]

ORIGINAL: citadel

Gratulerer med 4 års dagen skjønne Adrian!!!

Så flott at pappan og fadderen ordner med bursdag, det blir nok stor stas[:)] Så blir det vel deilig for deg å rømme huset fra en gjeng viltre 4 åringer[8D]

Nå skal jeg avsted på jobb en tur og finne ut av dato for fratredelse og forhåpentligvis vil jeg få permisjon uten lønn i oppsigelsestiden sånn at jeg kan begynne å jobbe i nyjobben min så snart permisjonen min er over. Jeg fant forresten ut at jeg har permisjon til 24 juni og ikke 20 mai som jeg trodde. Gjett om det er deilig da[:D]

Plutselig en mnd lengre permisjon enn du trodde, ja det kan jeg tenke meg er supert [:)][:)] Får satse på at du får noen fine vår-sommer uker [:)]

Back
Topp