LadyDa
Elsker forumet
God morgen.. nok en trøtt morgen her.. så altfor altfor tidlig
Får vel lage meg en kopp kaffe snart

.
Mini knakk krabbekoden kl 05.00 idag, da jeg prøvde gi han pupp i senga.. Plutselig var det ikke kryping lengre[:)] Tror han rømmer fra de puppene mine for godt nå[8D] Så i dag er det vel krabbetrening som står for tur.. Oo om en time skal jeg kjøre mannen til flytoget, og så er jeg gressenke i to dager[:(] Er jeg riktig heldig kommer tante rød på besøk idag, så da blir jeg ikke helt ensom likevel i kveld![&:] Tror jeg skal kjøpe meg noe sjokkis og pakke meg inn i et teppe og campe forran BV[:D]
Jadda.. får finne fram den kaffen jeg... Ha en fin dag!
Får vel lage meg en kopp kaffe snart

.Mini knakk krabbekoden kl 05.00 idag, da jeg prøvde gi han pupp i senga.. Plutselig var det ikke kryping lengre[:)] Tror han rømmer fra de puppene mine for godt nå[8D] Så i dag er det vel krabbetrening som står for tur.. Oo om en time skal jeg kjøre mannen til flytoget, og så er jeg gressenke i to dager[:(] Er jeg riktig heldig kommer tante rød på besøk idag, så da blir jeg ikke helt ensom likevel i kveld![&:] Tror jeg skal kjøpe meg noe sjokkis og pakke meg inn i et teppe og campe forran BV[:D]
Jadda.. får finne fram den kaffen jeg... Ha en fin dag!