God morgen, tirsdag!

LadyDa

Elsker forumet
God morgen.. nok en trøtt morgen her.. så altfor altfor tidlig Får vel lage meg en kopp kaffe snart.
Mini knakk krabbekoden kl 05.00 idag, da jeg prøvde gi han pupp i senga.. Plutselig var det ikke kryping lengre[:)] Tror han rømmer fra de puppene mine for godt nå[8D] Så i dag er det vel krabbetrening som står for tur.. Oo om en time skal jeg kjøre mannen til flytoget, og så er jeg gressenke i to dager[:(] Er jeg riktig heldig kommer tante rød på besøk idag, så da blir jeg ikke helt ensom likevel i kveld![&:] Tror jeg skal kjøpe meg noe sjokkis og pakke meg inn i et teppe og campe forran BV[:D]
Jadda.. får finne fram den kaffen jeg... Ha en fin dag!

Good morgen [:D]

Her har vi hatt 4. gode natt på rad, nå begynner det å ligne noe her [:D] Klumpen styra veldig i går kveld så legging ble kl 8 til slutt. Våkna første gang for pupp kl 2 og så igjen kl 5. Kl 6 var det morgen og lys våken Anders [:D]

I dag har vi ingen spesielle planer. Tar dagen som den kommer.

Ha en super dag alle [:D]

God morgen ! [:)]

Vi har som vanlig vært oppe siden kl 6.

I dag er det babysang, og planer om en trilletur.

Ha en fin dag!

Morn! Jeg er trøtt, småen syk og vi begge sto opp på feil fot. [:'(]

Men dere andre får ha ne flott dag[;)]

god morgen.

vi har vært "våkne" siden halv 6. men sto ikke opp før kvart på 7. natta har vært grei for alle andre en meg virker det som. har en mann som skjærer tenner og snorker om hverandre. men nå er kaffen ferdig, havregrøten står å puttrer og snuppa kryper/åler seg på gulvet. da er natten glemt [:D][:D][:D][:D]

ingen planer i dag, håper snuppa bil sove mer i dag enn i går så vi holder oss hjemme og heller går en tur i det fine været[:D]

GOd morgen...
I natt har lille mann sovet nesten HELE natta...vært et par smokketurer ellers bare sovet.... Så utrolig deilig...[:D][:D] Så håper dette fortsetter... Da tror jeg at jeg får en blidere sønn og jeg får mer overskudd[:D]

Vi tar det rolig og stille om dagen.. så skjer ikke så mye..
Lille mann ligger for det meste å trener på krabbing...tatt et par skritt men ikke noe mer..så er vel ikke lenge til...[:)]

Ha en fin dag jenter...[:D][:D]

Først må jeg klemme litt på dere som har hatt en tung natt og som har stått opp på feil fot: SKVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAISE!!!!!!!!!!!!!!!!

Sånn- god morgen! Her er jeg alt på plass på jobb og koser meg med mail og morgenkaffe! Har ingenting spess på tapetet i ettermiddag- bare kose med hjemme med mine skjønne! Er skikkelig sliten etter jobb så da er det deilig å ta det med ro når man kommer hjem!

Håper alle får en deilig dag! [:)]

Her har natten vært veldig urolig. Lillegutt har småvåknet og vridd seg neste hver time...men er nok den tanna som er halveis oppe som har skylden i dårlig nattesøvn håper jeg.

I dag skal vi på barseltreff og en liten tur til Sverige å handle litt barnemat og grøt til lillegutt[:D]

Ha en fin fin dag jenter[:)]

God morgen.

I dag har vi ingen planer for dagen..
Jeg skal gjøre jillianopplegget mens jentene sover ute.
Ellers skal vi bare være rolig og kose oss hjemme.

Ikveld skal jeg på trening!

Ha en fin dag alle sammen[:D]

G`day...
Trøt som faen. Mini har hosta, surkla og snørra seg gjennom natta, og jeg våkna potte tett selv halv sju. Da var det morgen, gitt!
I dag skal store på tur med bhg, og jeg skal ha med mini til byen for å prate med sjefen om hvorvidt det blir permittering eller oppsigelse, og få dette skriftlig så jeg kan melde meg som arbeidsledig. Og svinge innom Sjappa for å få fiksa hjulet på vogna. Det vi fikk i bytte for det ødelagte viste seg å være punktert....[8|]
Ååååhhh, kan det ikke bare være mai snart??!!!

God morgon!

Her begynte dagen som vanlig med at Erika ligg og gauler som ein full sjømann i senga,blid som ein solstråle- men det er litt av eit decibelnivå...[&:]
Eg stod opp med ho litt over 7 sidan storebror var komt inn i vår seng,tenkte han skulle få sove litt til,men han kom tuslande 5 min etter.
Så no har mor og røvaren fått i seg frukost og er i optimalt humør![:D]

Så no er det graut til snuppen- det er absolutt ein favoritt her i gården!

Ha ein fin dag jenter!![:D]

Good morning!! AUUU.. Jeasus.. jeg er stiv idag.. mest faktisk inni armhulen og ved siden av brystene.merkelig..hehe..Men får bare hoppe i det å trimme.. Dag 2..28 to go..[8D]
Leon har våknet mye inatt, så jeg lurer på om ikke noe tannebisser er på vei opp igjen..
Imårra er leon 7 måneder...og idag skal vi endelig få komme på 6 måneders kontroll.. ja..
spent nå..lenge siden vi har vært der nå..masse spørsnål og nå hehe..
Og så gjøre noe mer..men det kan jeg ikke si hva her [:)][:)]
Ha en fin dag alle..

Back
Topp