Takk for støtte i forhold til trening. Jeg tror jeg får velge en mellomting- trene litt tidligere på kvelden eller noe. De har ingen barn, og det virker ikke som de liker å kommunisere verbalt om slike problemer, så jeg kvier meg litt. Den gangen jeg gikk for å klage, åpnet de ikke døra før jeg hadde stått der leeenge. Jeg ga meg ikke, hørte jo at de var hjemme. Men om jeg møter dem, kan jeg jo prøve å få til en prat. I mellomtida får jeg prøve så godt jeg kan å trene på dagtid. Det er 30 day shred jeg holder på med, og det er jo mye hopp. Kan forstå at det er irriterende. Det rare er at jeg trener på kjøkkenet, og de har kjøkken rett under oss. Man skulle jo tro de satt i stua om kvelden, og ikke hørte så mye...
Ja, i barnehagen går de gjennom bokstavene og synger en alfabet-sang. Jeg måpte litt da Alma avsluttet med "det er alfabetet det, nå kan jeg min ABC". Hun har blitt så stor! Hun skriver navnet sitt selv og kjenner igjen bokstavene i navnet til Luna også. Sier f.eks. "den bokstaven er i navnet til Luna". A-en er naturlig nok den bokstaven hun kjenner best. En stund pekte hun på A-er overalt:)
Så flott med Teodor som lager kveldsmat selv! :) Jeg synes og det er deilig at de har blitt så selvhjulpne. Men Juli Spire, her sliter vi og med å slutte med bleie. Det får ta den tid det tar!
Ja, *trinemor*, tida flyr. Alle mødre sier det samme... men ja, det er litt godt at hun har blitt så pass stor og, og veldig gøy at hun og Alma har det så fint sammen. I dag gikk jeg til fots og hentet Alma i bhg, og på vei hjem stod hun på søskenbrettet. Alma og Luna tullet og lo til hverandre hele veien hjem, nesten.. det var herlig å se på. Gleder meg til de kan snakke sammen:)
Ha en fin kveld, alle sammen! Forresten, Fru H, hvordan tok foreldrene dine den gledelige nyheten?