God morgen tirsdag!

Magda Green

Elsker forumet
Kl 6...

..er litt tidlig for meg altså...

Men mannen skulle opp da, og da våknet 2-åringen!

Hun klamret seg til meg og var ikke snakk om å ned i senga si. Hun virket "panikkslagen", så når jeg fikk roet henne ned tok jeg henne med inn til vårt rom (der lillebror sov). For det var jo "natta".

Og da var alt greit på null komma svisj. En liten skuespiller eller??

Hadde hun blitt i senga hadde hun hylt, og lillebror våknet, og vi hadde vært like langt så...[;)]

Men altså, sjefen var våken, så det endte egentlig bare med å stå opp, og jeg prøver å få lillebror til å fortsette og sove, men ser ikke helt sånn ut..[8|][:)] Blir nok en dubb på meg senere idag gitt[:D]

Men i dag reiser vi på høstferie! Til mine foreldre sammen md søstra mi sin familie med min lille niese på 4,5 mnd. Blir fullt hus og kjempekos!! [:)][:)] Gleder meg!!

God morgen[:D]

Vet ikke om den er så særlig god men. Mali våknet sikkert 100 ganger i natt og kællen har snorka som ett uvær.
Skal på jobb seinere idag, så tror jeg må sove litt før det.
Kose deg masse på høstferie Magda Green[:D] Hørtes kjempekoselig ut[:D]

Morn[:)]
Her starta dagen sju, ikke så ille det da. Yrja har sovet første natten på eget storjenterom, og var fryktelig stolt da hun sto opp[:D] Mikael er dovendyr i dag og sover enda..Sto opp til tom kaffeboks, og ned-og-være.morsk-møte på nav, men det må da gå bra det og..Ellers er det skikkelig høst her nå, regn og vind og kaldt og egentlig fryktelig koselig[:D] Så regner med Yrja blir glad når vi må ha på regntøy og støvler, da vet hun nemlig at det er greit å hoppe i vanndammene.

Morn!!

Her var det morgen kl 06, er litt lei av å ikke få sove til kl 08 *drømme drømme*[:D]

I dag har jeg ettermiddagsvakt..... skal lage lunsj til mannen i 11-tiden[8D]

Mornings! Sitter fast med faget mitt - not good siden jeg ikke har kalkulert noen uventede hendelser inni planen min[>:][>:][>:] googler en løsning for harde livet fordi jeg finner ikke den. Dette er gammelt fag fra første år og jeg har jo klart å miste den ene boken fra pensum i all den flyttingen[>:][>:]

Jeg har en liten skuespiller selv magda green og jeg føler at hun bruker ferdighetene sine stadig mer såh.., du skal ikke se borti fra det[8D]. Men så kan det også være at hun rett og slett våknet "feil".

Jeg fikk en dødsvakker farge i håret i går - var blitt halvveis oransj i håret føltes det som men nå er jeg tilbake til mørk[8D]. Takket være søster Frisør.

I dag skal jeg handle, lage middag, tusle en bytur med søster og tantebarn, kose med jenten min og så kan jeg godt ta i mot tips for noe å se på til kvelden... som både menn og kvinner liker[:D][:D][:D][:D]

mårn!

har en liten bv tid før jeg skal kaste meg inn i en ny oppg[:'(] sammenligne sagn og eventyr...jippijai!

jeg har vært på gu og just spist frokost... for en dag!

det regner og blåser, så er veldig koselig å sitte innendørs!

så i dag at d var planleggingsdager i bhg tors og fre, d ble en strek i regninga til frøken studieuke... altså to dager mindre, så dilemma... hjemhjem eller være m sambo som har bursdag[:-]....

God morgen!

Her sov vi til 08.00 i dag. Deilig! Så nå er mini levert i barnehagen og jeg sitter her med en kopp te.
Fikk alle de nye tupperwarene mine i går så de er i oppvaskmaskinen nå. Gleder meg til å prøve de etterpå [:D][:D]
Sambo har reist på lagsamling med jobben og jeg skal på jobb i kveld. SÅ her kommer mamma og skal passe på mini i mens jeg er på jobb.

Lurer litt på hva jeg skal lage til middag i dag.

God morgen!![:)]

I dag vekte vi snuppa 08.15. I går sov hun til 09.15..[8D][:D] Nyter det så lenge det varer!!!![:D][:D]
Begynte dagen med foreldresamtale i bhg. Snuppa er snill og grei, veldig stillferdig, engasjert, flink å synge, snill med de andre. MEN klarer ikke sitte i ro rundt bordet under lunsjen...[8D][8D] Hehe.. Kjenner igjen den...[;)]

Ellers venter sofaen, kanskje en film og total latskap i dag.. Finne på noe lurt til middag og..[;)]

Back
Topp