God morgen Tirsdag

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
Mornings alle sammen[:D]

Snuppa ser tv, koser seg i saccosekken[:D] Tror jammen vi må kjøpe en til henne, den hun ligger i er min, gammel en, som jeg skal sprette opp, og sy noe annet til julegaver til mine tanteunger på 2 og 3[:D]

Sambo og jeg skal til sånn konsultasjonstime eller hva det heter på blodbanken i dag, spennende[;)]

Hva skal dere i dag da? Pølse og potetstappe til middag i dag[;)]

Ada og mamman ønskerd dere alle en god dag[;)]

God morgen [:D]

I dag er jeg hjemme med Adrian, han hostet ekstremt mye i natt så verken jeg eller han har sovt spesielt mye. Rimelig sliten i dag, så da er vi hjemme og slapper av[:)]
Skal å ta synstest i dag, spent på hvordan det går... Håper nesten jeg trenger briller...for da blir jeg forhåpentligvis kvitt hodepinen snart[8D]

Jeg og Adrian skal ut å handle mat senere, prøver å skrive middagsplan for de neste 10-13 dagene, men det står HELT stille[8|][8D]

ORIGINAL: Zita

I dag er jeg hjemme med Adrian, han hostet ekstremt mye i natt så verken jeg eller han har sovt spesielt mye. Rimelig sliten i dag, så da er vi hjemme og slapper av[:)]
Skal å ta synstest i dag, spent på hvordan det går... Håper nesten jeg trenger briller...for da blir jeg forhåpentligvis kvitt hodepinen snart[8D]

Jeg og Adrian skal ut å handle mat senere, prøver å skrive middagsplan for de neste 10-13 dagene, men det står HELT stille[8|][8D]

Huff, ja jeg også må bestille synstest snart, må konsentrere øynene så mye, vondt etter en stund.... 2 år siden sist, synet forandrer seg så mye til meg... + 7 på øynene...
Middagstips: lage potetstappe, kutt opp pølsebiter og stek i panne. Lag på lag i en ildfastform, stappe, pølse, stappe, pølse.. Så revet ost til slutt på toppen... I ovnen på ca. 150-200 grader, avhengig av onv, til osten er gyllen og smeltet.. Mmmmm godt og en slager til ungene[:D]

Ellers så lager du pizzasnupper? småe...
Lasagne?
Nudler med kyllingbiter og pølse?

And i can go on and on....[:D]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

ORIGINAL: Zita

Huff, ja jeg også må bestille synstest snart, må konsentrere øynene så mye, vondt etter en stund.... 2 år siden sist, synet forandrer seg så mye til meg... + 7 på øynene...
Middagstips: lage potetstappe, kutt opp pølsebiter og stek i panne. Lag på lag i en ildfastform, stappe, pølse, stappe, pølse.. Så revet ost til slutt på toppen... I ovnen på ca. 150-200 grader, avhengig av onv, til osten er gyllen og smeltet.. Mmmmm godt og en slager til ungene[:D]

Ellers så lager du pizzasnupper? småe...
Lasagne?
Nudler med kyllingbiter og pølse?

And i can go on and on....[:D]

Thank you[:D]

Nudler med kyllingbiter burde bli en slager her [:D]
Det går på lista mi ja[:)]
Kanskje prøve den med pølse ogpotetmos også, men da blir Nathalie skuffe..hun er vel en av få unger som ikke spiser pølser (heller ikke potetmos faktisk[8|])
Men, men er jo lov å prøve [8D]

God dag!

Jeg er hjemme med Nikko 2. dag på rad. Han har så innmari diare. Jeg trooor nok det kommer av at han holder på å få 4 tenner på en og samme gang[:o], men bhg vil ikke høre med det øret. Greit nok!

Har satt en brøddeig nå, og ser TLC nå mens han sover dupp[:D]
Ha en flotters dag alle sammen[:)]

God morgen tirsdag:)
Her er jeg sliten sliten atter sliten ... har hatt en som har vært en del våken i natt ...
Han driver å får fler tenner + bare sutrer og snørrer.. Så her blir det hjemmedag..

Han har kost seg med litt mat + barnetv : )

Back
Topp