God morgen tirsdag

cattababe

Gift med forumet
Nå har jeg vært våken siden halv seks , elias er kjørt av pappaen sin i barnehagen .. jeg skal begynne i ny jobb i dag , så dette blir min første fulle dag.Gruer meg litt men gleder meg mer : D
Ha en fin dag folkens : D
Her titter sola frem igjen :D herlig hatt bare finvær i snart en uke [:D]

Mårnings[:D]
Sola titter frem snart, deilig med govær ja[:D]
Skal til biltilsynet snart, nytt førerkort vettu, mista det enellerannenplass[>:]
Så på butikken og handle ferskt brød, mmmmm, skal bli godt...
Sendte melding til en venninne om hun skulle være hjemme i dag, har ikke fått svar enda... Tenkte og se lillejenta, hun er 2 uker, babyklein ja!!!![:D]
Ha en fin dag[:D]

Nå har jeg meg en velfortjent pause (syns jeg da.. [8D]), for nå har jeg shina leiligheten og støvsugd alle gulvene. Vi får nemlig middagsgjester idag, og da er det jo litt hyggelig at ting ser skikkelig ut.
Det er utrolig hvor kort tid det tar fra at ting er skikkelig til BOMBA med to unger i hus altså! [8D][:)]

Skal straks ut og handle et par bursdagsgaver, handle til maten, hente ungene i bhg og så skal jeg lage middagen og.. Hurra for et travelt liv! [:D]

Lykke til hos biltilsynet Nkari! Og lykke til i ny jobb til deg, Catta![:D]

ORIGINAL: Pijah

Nå har jeg meg en velfortjent pause (syns jeg da.. [8D]), for nå har jeg shina leiligheten og støvsugd alle gulvene. Vi får nemlig middagsgjester idag, og da er det jo litt hyggelig at ting ser skikkelig ut.
Det er utrolig hvor kort tid det tar fra at ting er skikkelig til BOMBA med to unger i hus altså! [8D][:)]

Skal straks ut og handle et par bursdagsgaver, handle til maten, hente ungene i bhg og så skal jeg lage middagen og.. Hurra for et travelt liv! [:D]

Lykke til hos biltilsynet Nkari!
Og lykke til i ny jobb til deg, Catta![:D]

Hahahaha, da tru jeg det ser ut som jeg har 5 unger, ikke 1.. Utrooolig hvor flink hun er til å rote altså![:-]
Takk, gikk strålende... Fikk midlertidig førerkort:)

Back
Topp